KIBAKU NIFUDA NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 18h
Składamy pieczęcie i znikąd pojawiają się Wybuchowe Notki, które przylepiają się do ciała naszego przeciwnika. Gdy czegoś szybko nie zrobimy Notki wybuchną tworząc duży płomień.
Offline
Akceptuję
Offline
Coś ode mnie:
REIKI
NinJutsu Klanowe
Ranga: D
Czas nauki: 5h
Technika polega ona na emisji Chakry do otoczenia, a co za tym idzie, schłodzenia powietrza do tego stopnia, że zaczyna się skraplać w postać niewielkich kałuż, z których można później wykonać techniki Hyouton lub słabsze Suiton.
KAGAMI AURA
Hyōton
Ranga: B
Czas nauki: 23h
Technika stosowana po użyciu Makyou Hyou Shou a późniejszym Kagami Shazou Genei. Każda z iluzji rozpoczyna atak (np. Shurikenami) a przeciwnik zdezorientowany nie wie, który atak jest prawdziwy, a który to tylko iluzja. Możemy zrobić również tak, że oryginał porusza się między lustrami, dzięki czemu ataków prawdziwych jest więcej.
Offline
Akcept
Offline
SUITON: BAKUFU NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h (Trzeba być w pobliżu wody)
Wiążemy kilka pieczęci. Potem woda przed nami wzburza się i po chwili leci na przeciwnika zalewając go. Ilość użytej do ataku wody zależy od naszej Chakry.
SUISHIRA NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 17h (Trzeba być w pobliżu wody)
Polega na wystrzeleniu spod powierzchni zbiornika wielkich słupów wody, których wysokość sięga nawet kilkudziesięciu metrów. Ponieważ ilość powstałych filarów zależna jest od ilości Chakry przeznaczonej na technikę, można ich używać przeciwko przeciwnikom w dowolnej liczbie.
TABENAMI NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 26h (Trzeba być w pobliżu wody)
Jutsu to polega na utworzeniu wielkiej, "żywej" fali, goniącej wskazanego przeciwnika lub ich grupę i atakującej ich za pomocą wystrzeliwanych z niej strumieni. Technika działa tak długo, jak chce wykonujący, co pozwala właściwie na wygranie walki tylko przy jej pomocy.
Offline
Zaliczam wszystkie
Offline
HANA KAHEN ISSOU
Ranga: C
Czas nauki: 15h
Technika ucieczki z Genjutsu. Kiedy Shinobi zostanie złapany w Genjutsu niższej rangi, może użyć tej techniki aby się wyswobodzić. Shinobi rozpada się na tysiące kwiatowych płatków i rozwiewa po okolicy.
HANA KAHEN DIZORUBU
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Technika podobna do Hana Kahen Issou. Również stosowana do ucieczki z Genjutsu. Shinobi rozpada się na tysiące płatków i koncentruje w jednym miejscu. Może wtedy skierować płatki na przeciwnika aby go zaatakować i unieruchomić. Wtedy my wychodzimy z ukrycia i możemy zaatakować przeciwnika.
Offline
Zaliczam
Offline
Co prawda nie wymyślona, ale z Mangi, ale napiszę o niej
DOKUDOKUSHII NANO KONCHUU NO JUTSU
Ranga: B/A
Czas nauki: 37h
Sekretna technika klanu Aburame, znana tylko nielicznym. Shinobi uaktywnia mikroskopijne robaczki w swoim ciele, które pokrywają naszą skórę. Można to robić na części ciała lub na całym, przybiera ono wtedy czarną barwę. Dotknięcie przeciwnika zainfekowaną częścią ciała wprowadza robaki do jego ciała. Działają one jak trucizna i przeżerają ciało przeciwnika. Shinobi może użyć antidotum również zawartym w naszym ciele. Dotykamy zainfekowany obszar palcem i zaczynamy spowrotem ściągać robaki na siebie.
Offline
Zaliczam, jak najbardziej
Offline
Kasai Katto
Ranga: D/C
Czas nauki: 5h
Wymagany Miecz i (albo i bez tego) zaklęcie miecza zywiołem Katon
Technika bazująca na żywiole Katon. Miecz zaczyna płonąć my robimy normalne cięcie z szerokiego zamachu lecz nie musimy trafić bo w ten sposób wytwarzamy ostrze z ognia które leci w lini takiej jakiej wykonaliśmy cięcie miecz
(Sorry za to "tłumaczenie" ale nie wyspany jestem ,a chce napisać to dziś bo chyba do konca tyg nie bd miał czasu xD a Godzina i rok szkolny robi swoje)
Offline
Odama Rai no Tate
Ranga : B/A
Czas nauki: 4 dni
Wytwarzamy ogromną tarczę z elektryczności, która po chwili zmienia się w kopułę, przez którą bardzo ciężko się przebić.
Wymagana znajomość Rai no Tate
Ostatnio edytowany przez Yoshi Hyuuga (15-03-2011 23:09:04)
Offline
RAI NO TATE KIREME - jak będziesz Wysokiej klasy ninja(Jounin,Spec.Jounin) to będziesz mógł modyfikować znane Ci techniki, to lekko zmodyfikujesz na swoje potrzeby, tak jak Ja to robie, mialbym chyba za 100technik jakby kazda chcial osobno dodac ...
Offline
Denkinotama
Ranga techniki:
Czas nauki:
Wymagania: Żywioł Raiton
Opis: W ręce tworzymy żółtą kulę elektryczności o wielkości rasengana. Mozemy tą kulą rzucić lub uderzyć nią przeciwnika. Jutsu wnika do środka ciała przeciwnika i razi dopóki nie zabije przeciwnika lub nie przerwiemy techniki.
Kyojin Denkinotama
Ranga:
Czas nauki:
Wymagania: Żywioł Raiton
Opis: Rozrzerzona wersja techniki wyżej. Tworzymy kulę o wielkości pół metra, może się podzielić i wniknąć do kilku użytkowników.
---------------
Rakurai Dangan
Ranga:
Czas nauki:
Wymagania: Raiton
Opis: Zostajemy "wystrzeleni" w stronę przeciwnika z wielką prędkością, wokół nas tworzy się elektryczna powłoka. Jeżeli trafimy przeciwnika, to możemy połamać mu kości dodatkowo go paraliżując
Offline
Co do pierwszej techniki jestem za obiema rekami i nogami. Range bym dał na ... A z powiekszonym czasem nauki. Czyli nauka dla innej osoby by trwała np. 3 dni - jak do Chidori.
Co do drugiej techniki, hmmm jest troszke zbyt Overpowered...
CO do trzeciej czyli Rakurai Dangan - Jestem za, technika rangi B moim zdaniem, a czas nauki... nie wiem jeszcze.
Offline