Sakashi Nara - 09-08-2009 10:17:26

Katon: Hoshi Hi

Rodzaj: NinJutsu
Ranga: C
Czas Nauki: 12 H

Użytkownik wystrzela średnich rozmiarów kulę ognią w powietrze, która po chwili wybucha tworząc Deszcz Ognia.

Suiton: Mizu Namida

Rodzaj: NinJutsu
Ranga: C
Czas Nauki: 10 H

Coś jak Katon: Hosenka tylko zamiast kul ognia są wodne kule.

Admin - 09-08-2009 10:47:23

Drugą zaliczam, pierwsza odpada

Guren - 10-08-2009 17:15:18

Pora na porcję technik ode mnie:

KESSHOU KESSEI
Ranga techniki: B
Czas nauki: 18h
Gdy jedna z naszych technik Shoutona zostanie skruszona, wtedy jej pozostałości, czyli kryształy zamieniają się w duże kolce którymi może nadziać przeciwnika gdy ten jest w powietrzu, bądź użyć tej techniki do obrony przed nadchodzącym atakiem. Jedynym warunkiem jest, że technika która zostanie rozwalona była zrobiona z wystarczającej ilości kryształu.


SHOUTON: JISATSU
Ranga techniki: S
Czas nauki: 3 dni
Wymagany jest tu kontakt fizyczny. Trzymamy naszego przeciwnika i nie dajemy mu uciec, po chwili on jak i my jesteśmy krystalizowani, aż w końcu oboje zamarzamy. Rozkruszenie kryształu kończy się również rozkruszeniem ciał.


SHOUTON: KESSHOU HANA
Ranga techniki: C
Czas nauki: 18h
Jutsu używane zaraz po Suishou Mori. Lanca zaczyna obracać się wokół własnej osi, dzięki czemu uzyskujemy coś jak wiertło. Siła przebicia się wzmacnia.

Admin - 10-08-2009 17:16:59

Pierwsze dwie zaliczam, skoro nawet były w Anime
Trzecia odpada

Sakashi Nara - 11-08-2009 12:33:19

Katon: Midori Hi
Rodzaj: NinJutsu
Ranga: A
Czas Nauki: 24 H
Opis: Zielony Ogień, którego nie da się zgasić wodą.

Suiton: Tsunami
Rodzaj: NinJutsu
Ranga: S
Czas Nauki: 3,5 Dnia
Opis: Użytkownik przykłada dwie ręce do ziemi, skupia się, a po paru sekundach zza pleców użytkownika wyłania się z ziemi Wielka Fala Wody, która niszczy wszystko co napotka na swej drodze. Technika samobójcza.

Akai Akumu
Rodzaj: GenJutsu
Ranga: S
Czas Nauki: 5 Dni
Opis: Wymagany MS i kontakt Wzrokowy. Użytkownik wprowadza oponenta w świat "Czerwonych Koszmarów", czyli w świat "Krwawych Wizji". Bardzo mocno forsuje to oba mózgi (Użytkownika i Oponenta).

Admin - 11-08-2009 15:33:10

Nic nie zaliczam
Druga technika bardzo podobna do innych
Trzeciej techniki i tak przecież nie mógłbyś się nauczyć ?

Temari - 17-08-2009 12:43:04

FURAI UCHIWA
Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h (Trzeba mieć wachlarz)
Technika pozwala nam latać na wachlarzu. Wysokość wynosi nie całe 10m, a prędkość nie jest jakaś zawrotna. Długość lotu zależy od Chakry użytkownika.

Admin - 17-08-2009 12:45:15

Ok zaliczam, skoro była w Anime

Temari - 26-08-2009 12:54:01

KAZE KAWARIMI NO JUTSU
Ranga: D
Czas nauki: 5h
Technika podobna do zwykłego kawarimi, jednak jej szanse na „uniknięcie” są wyższe. Ciało użytkownika, gdy zostanie zaatakowane, po prostu się „rozwiewa” by wrócić do normalnej formy już w innym miejscu.

KAZE DEKATA NO JUTSU
Ranga: C
Czas nauki: 9h
Kaze Dekata
Sposób poruszania się. Użytkownik chakrą wpływa na swoje ciało, staje się ono bliższe z wiatrem, dzięki czemu porusza się szybciej.

KAZE NAMI
Ranga: C
Czas nauki: 14h
Technika może być wykonana nawet z zamkniętym wachlarzem. Użytkownik rozsyła wokół siebie falę wiatru, która nie dość, że atakuje wszystkich wokół, to jeszcze jest w stanie powstrzymać broń miotaną.

Admin - 26-08-2009 12:55:10

1 i 3 akceptuję, druga odpada

Inuzuka Hiro - 20-10-2009 14:40:54

KYUUBI RASENRENGAN
Ranga S(Tylko użytkownik Kyuubi'ego)
Czas Nauki 3 dni 1 h(Tylko użytkownik Kyuubi'ego)
Opis: Coś jak RASENRENGAN tylko trochę większe, z czerwonej chakry, 2 razy silniejsze (zależy ile ogonów)

Admin - 20-10-2009 14:58:25

Nie akceptuję, bo:
- Nie masz Kyuubi'ego, right?
- Rasengan to samo co wyżej
- Nie pozwoliłbym na taką technikę chyba nikomu

Sakashi Nara - 21-10-2009 20:21:06

http://i33.tinypic.com/2hwpqu8.png
Katon: Hi Yokai
Rodzaj: NinJutsu Katon
Ranga: B
Czas Nauki: 1 Dzień
Opis: Użytkownik przykłada ręce do ziemi po czym 5 metrów przed nim z ziemi wyskakuje ognisty stwór. Służy on raczej do obrony niż do ataku, gdyż jest bardzo wolny i nie potrafi dobrze atakować.

Yochimu Unmei
Rodzaj: GenJutsu
Ranga: A
Czas Nauki: 3 Dni
Opis: Użytkownik mocno skupia po czym łapie oponenta w silne GenJutsu. GenJutsu ma na zadaniu pokazać różne wizje wroga, dobre i złe. Wtedy można uciec lub zaatakować wroga, lecz trzeba być ciągle skupionym na GenJutsu.

Admin - 22-10-2009 14:05:10

Ten golem podpada mi pod Yoton jak już
A Genjutsu zbyt podobne do innych

Sakashi Nara - 22-10-2009 14:56:36

To jak? Akcept czy nie.

Admin - 22-10-2009 15:27:00

Nie, można było się domyślić z mojej wypowiedzi

Karin - 26-10-2009 16:12:42

http://i36.tinypic.com/op3hqq.jpg
HENGE NO SHITEI
Rodzaj: Iryo Ninjutsu
Ranga techniki: ?C/B?
Czas nauki: ?20h?
Technika polegająca na nadaniu nowego wizerunku martwemu ciału. Przy pomocy specjalistycznej wersji Henge użytkownik jest w stanie dowolnie zmieniać wygląd ubioru (jednak nie sylwetki, wieku itd.) trupa, do tego też, również przy pomocy tej samej techniki kształtuje coś na wzór "maski", która potem przyszywana jest do twarzy ciała, przez co przypomina ono kogoś innego, czasami odróżnić można je tylko przez znajomość znamion i tym podobnych. Oczywiście wymaga się dokładnej znajomości kogoś, na kogo chce się "przemodelować" ciało.


http://i37.tinypic.com/o9pw07.jpg
GEN'EI CHIYUTE NO JUTSU
Rozdaj: Iryo Ninjutsu
Ranga techniki: C
Czas nauki: ?7h?
Udoskonalona wersja Chiyute no Jutsu o szerszym zastosowaniu w walce. O ile wszystkie techniki leczące wymagają bezpośredniego kontaktu z raną, tak tę można stosować na pewien dystans, przez co można uzdrawiać sojusznika podczas walki, nie przeszkadzając mu. Oczywiście wymaga to sprawnej kontroli nad energią, tak więc siła leczenia jest mocno ograniczona.

Admin - 26-10-2009 16:19:42

Ciekawe pomysły, ładne obrazki i szerokie opisy, doceniam to ;d
Akceptuję obie techniki, z tym, że:

HENGE NO SHITEI
Ranga techniki: C
Czas nauki: 7h

GEN'EI CHIYUTE NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 10h

Sakashi Nara - 31-10-2009 12:42:27

Kugutsu Ninyoushibai no Koutetsu
Rodzaj: GuJutsu podchodzące pod GuuinJutsu
Ranga: C/B?
Czas Nauki: 12 H (Tylko kuglarze)
Opis: Jutsu podobne do Kugutsu no Jutsu i Ninyoushibai no Koutetsu, lecz z tą różnicą, że zamiast kontroli marionetką, mamy kontrole broni np. Kunai'e, a nawet Katana

Admin - 31-10-2009 15:11:50

Niiee, jakoś tak za bardzo podobne do Ninyoushibai no Koutetsu, praktycznie to samo
Try again ;p

Karin - 03-11-2009 16:02:02

http://i37.tinypic.com/ojj9j.png
KIBAKUFUDA NO YUKA
Rodzaj: NinJutsu
Ranga: B
Czas nauki: 19h
Technika wykorzystująca Notki. Kładziemy jedną takową na ziemię niezauważanie. Później w każdej chwili możemy położyć rękę na ziemi. Co nam to daje? Otóż Notka zaczyna się powielać tworząc istny dywan. Może się on owinąć wokół nóg przeciwnika. Wtedy wystarczy użyć Kibaku Fuuda: Kassei i przeciwnik traci nogi.

Admin - 03-11-2009 16:04:30

Hmm skądś to chyba znam... ;s
Akceptuję

Killer Bee - 22-11-2009 16:20:50

HEIKA TEIKIATSU
Rodzaj: KenJutsu
Ranga: B
Czas nauki: ?25h?
Technika dla Shinobi władającego 7 mieczami naraz. Chwytamy je w charakterystyczny sposób a potem nacieramy na wroga. Wyskakujemy w powietrze i robimy w nim kilkanaście szybkich obrotów. Są one śmiercionośne, gdyż tną ostrzami w szerokim zakresie co uniemożliwia unik.

Mei Terumii - 22-11-2009 16:21:59

Zaliczam

Killer Bee - 22-11-2009 16:35:49

I jeszcze jedna:

HEIKA TOSSHIN
Rodzaj: KenJutsu
Ranga: B
Czas nauki: 20h
Technika często używana po zastosowaniu Heika Teikiatsu. Shinobi błyskawicznym ruchem atakuje przeciwnika wszystkimi mieczami naraz, co praktycznie nie daje przeciwnikowi szans na uniknięcie natarcia.

Mei Terumii - 22-11-2009 16:37:05

Również zaliczam

Hikaru Aburame - 23-11-2009 18:07:02

Mushi Gaihi no Jutsu
Rodzaj: NinJutsu Klanowe, Klanu Aburame
Ranga: C
Czas Nauki: 10 H
Opis: Technika sprawia iż jej użytkownik nakłada na siebie ze swych robaków zbroje/skórę z robaków. Chroni ona użytkownika tylko przed słabymi atakami TaiJutsu, ale w każdej chwili można szybko "uwolnić" robaki i zaatakować nimi wroga (Np. kiedy będzie chciał Nas zaatakować z Bannou).

Mei Terumii - 23-11-2009 18:54:42

Zaliczam, jednakże kilka poprawek:
Ranga: D
Czas nauki: 7,5h

Shimura Danzō - 24-11-2009 14:32:45

Fuuton: Kaze Kire Jiten no Jutsu
Ranga: B
Czas nauki: 27h
Technika bazująca na żywiole wiatru. Shinobi wiąże następujące pieczęcie: szczur, wąż, koń, pies. Następnie obraca się do przeciwnika i w tym momencie przecina go wietrzne ostrze. Bardziej wykwalifikowany Shinobi może przeciąć kilka wrogów naraz.

Mei Terumii - 24-11-2009 14:35:22

Zaliczam

Karin - 28-11-2009 17:30:08

KIBAKU NIFUDA NO JUTSU
Ranga techniki: C
Czas nauki: 18h
Składamy pieczęcie i znikąd pojawiają się Wybuchowe Notki, które przylepiają się do ciała naszego przeciwnika. Gdy czegoś szybko nie zrobimy Notki wybuchną tworząc duży płomień.

Suigetsu Hōzuki - 28-11-2009 18:03:47

Akceptuję

Samui - 04-12-2009 12:26:53

Coś ode mnie:

http://i32.tinypic.com/2uj709s.jpg
REIKI
NinJutsu Klanowe
Ranga: D
Czas nauki: 5h
Technika polega ona na emisji Chakry do otoczenia, a co za tym idzie, schłodzenia powietrza do tego stopnia, że zaczyna się skraplać w postać niewielkich kałuż, z których można później wykonać techniki Hyouton lub słabsze Suiton.


http://i49.tinypic.com/14xyowo.jpg
KAGAMI AURA
Hyōton
Ranga: B
Czas nauki: 23h
Technika stosowana po użyciu Makyou Hyou Shou a późniejszym Kagami Shazou Genei. Każda z iluzji rozpoczyna atak (np. Shurikenami) a przeciwnik zdezorientowany nie wie, który atak jest prawdziwy, a który to tylko iluzja. Możemy zrobić również tak, że oryginał porusza się między lustrami, dzięki czemu ataków prawdziwych jest więcej.

Mei Terumii - 04-12-2009 12:30:40

Akcept

Samui - 04-12-2009 14:38:49

http://i46.tinypic.com/219wi2b.png
SUITON: BAKUFU NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: D
Czas nauki: 6h (Trzeba być w pobliżu wody)
Wiążemy kilka pieczęci. Potem woda przed nami wzburza się i po chwili leci na przeciwnika zalewając go. Ilość użytej do ataku wody zależy od naszej Chakry.


http://i45.tinypic.com/hstcvt.png
SUISHIRA NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 17h (Trzeba być w pobliżu wody)
Polega na wystrzeleniu spod powierzchni zbiornika wielkich słupów wody, których wysokość sięga nawet kilkudziesięciu metrów. Ponieważ ilość powstałych filarów zależna jest od ilości Chakry przeznaczonej na technikę, można ich używać przeciwko przeciwnikom w dowolnej liczbie.


http://i45.tinypic.com/2gvvn1u.png
TABENAMI NO JUTSU
Suiton NinJutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 26h (Trzeba być w pobliżu wody)
Jutsu to polega na utworzeniu wielkiej, "żywej" fali, goniącej wskazanego przeciwnika lub ich grupę i atakującej ich za pomocą wystrzeliwanych z niej strumieni. Technika działa tak długo, jak chce wykonujący, co pozwala właściwie na wygranie walki tylko przy jej pomocy.

Mei Terumii - 04-12-2009 14:40:33

Zaliczam wszystkie

Kurenai Yūhi - 07-12-2009 16:42:59

HANA KAHEN ISSOU
Ranga: C
Czas nauki: 15h
Technika ucieczki z Genjutsu. Kiedy Shinobi zostanie złapany w Genjutsu niższej rangi, może użyć tej techniki aby się wyswobodzić. Shinobi rozpada się na tysiące kwiatowych płatków i rozwiewa po okolicy.

HANA KAHEN DIZORUBU
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Technika podobna do Hana Kahen Issou. Również stosowana do ucieczki z Genjutsu. Shinobi rozpada się na tysiące płatków i koncentruje w jednym miejscu. Może wtedy skierować płatki na przeciwnika aby go zaatakować i unieruchomić. Wtedy my wychodzimy z ukrycia i możemy zaatakować przeciwnika.

Mei Terumii - 07-12-2009 16:44:45

Zaliczam

Torune - 16-12-2009 14:44:13

Co prawda nie wymyślona, ale z Mangi, ale napiszę o niej

DOKUDOKUSHII NANO KONCHUU NO JUTSU
Ranga: B/A
Czas nauki: 37h
Sekretna technika klanu Aburame, znana tylko nielicznym. Shinobi uaktywnia mikroskopijne robaczki w swoim ciele, które pokrywają naszą skórę. Można to robić na części ciała lub na całym, przybiera ono wtedy czarną barwę. Dotknięcie przeciwnika zainfekowaną częścią ciała wprowadza robaki do jego ciała. Działają one jak trucizna i przeżerają ciało przeciwnika. Shinobi może użyć antidotum również zawartym w naszym ciele. Dotykamy zainfekowany obszar palcem i zaczynamy spowrotem ściągać robaki na siebie.

Mei Terumii - 16-12-2009 14:44:40

Zaliczam, jak najbardziej

Itachi - 15-03-2010 22:41:35

Kasai Katto
Ranga: D/C
Czas nauki: 5h
Wymagany Miecz i (albo i bez tego) zaklęcie miecza zywiołem Katon
Technika bazująca na żywiole Katon. Miecz zaczyna płonąć my robimy normalne cięcie z szerokiego zamachu lecz nie musimy trafić bo w ten sposób wytwarzamy ostrze z ognia które leci w lini takiej jakiej wykonaliśmy cięcie miecz
(Sorry za to "tłumaczenie" ale nie wyspany jestem ,a chce napisać to dziś bo chyba do konca tyg nie bd miał czasu xD a Godzina i rok szkolny robi swoje)

Yoshi Hyuuga - 15-03-2011 19:56:10

Odama Rai no Tate
Ranga : B/A
Czas nauki: 4 dni
Wytwarzamy ogromną tarczę z elektryczności, która po chwili zmienia się w kopułę, przez którą bardzo ciężko się przebić.
Wymagana znajomość Rai no Tate

Itachi - 16-03-2011 13:47:21

RAI NO TATE KIREME - jak będziesz Wysokiej klasy ninja(Jounin,Spec.Jounin) to będziesz mógł modyfikować znane Ci techniki, to lekko zmodyfikujesz na swoje potrzeby, tak jak Ja to robie, mialbym chyba za 100technik jakby kazda chcial osobno dodac ...

Yoshi Hyuuga - 22-05-2012 17:08:23

http://i46.tinypic.com/34dj7dt.png
Denkinotama
Ranga techniki:
Czas nauki:
Wymagania: Żywioł Raiton
Opis: W ręce tworzymy żółtą kulę elektryczności o wielkości rasengana. Mozemy tą kulą rzucić lub uderzyć nią przeciwnika. Jutsu wnika do środka ciała przeciwnika i razi dopóki nie zabije przeciwnika lub nie przerwiemy techniki.

Kyojin Denkinotama
Ranga:
Czas nauki:
Wymagania: Żywioł Raiton
Opis: Rozrzerzona wersja techniki wyżej. Tworzymy kulę o wielkości pół metra, może się podzielić i wniknąć do kilku użytkowników.

---------------
http://i49.tinypic.com/fyh66r.jpg
Rakurai Dangan
Ranga:
Czas nauki:
Wymagania: Raiton
Opis: Zostajemy "wystrzeleni" w stronę przeciwnika z wielką prędkością, wokół nas tworzy się elektryczna powłoka. Jeżeli trafimy przeciwnika, to możemy połamać mu kości dodatkowo go paraliżując

Itachi - 22-05-2012 20:28:01

Co do pierwszej techniki jestem za obiema rekami i nogami. Range bym dał na ... A z powiekszonym czasem nauki. Czyli nauka dla innej osoby by trwała np. 3 dni - jak do Chidori.
Co do drugiej techniki, hmmm jest troszke zbyt Overpowered...
CO do trzeciej czyli Rakurai Dangan - Jestem za, technika rangi B moim zdaniem, a czas nauki... nie wiem jeszcze.

Kimimaro - 25-05-2012 16:54:07

Abara no Yaiba
Ranga: D
Czas nauki: 5h
Opis: Technika podobna do Hokkotsu no Yaiba, lecz zamiast, kości z ramienia wyciągamy żebro, kształtem przypominające sierp. Jest ono bardzo twarde i potrafi przeciąć shuriken. Po użyciu na nim Tsubaki no Mai (Taniec dzieki któremu manipuluje kształtem i długością kości oraz pozwala mi na szybkie ataki) żebro zmienia kształt z sierpu na wygięty mniej lub więcej miecz, albo bardziej wyprostowany sierp. W przeciwieństwie do kości z Hokkotsu no Yaiba po użyciu na niej Tsubaki no Mai, to kość z Abara no Yaiba po Yanagi no Mai nie służy do pchnięć, sztychów, lecz do cięć



((Generalnie chodzi o sierp, który mogę zmienić na wygięty miecz, katanę. Kość z ramienia służyła do pchnięć, a to żebro po Yanagi będzie służyło do Cięć ))
( Kimimaro to alt Itachi'ego, czyli mnie. Nie chce sobie sam dodawać, potrzebuje potwierdzenia i ewentualnych poprawek od Yoshi'ego i Magako, mile widzane opinie innych userów )

Ripper - 27-05-2012 16:01:23

Mi się podoba jestem za (jeśli w ogóle mój głos się liczy)

Yoshi Hyuuga - 27-05-2012 20:38:17

Zgadzam się. Technika jest OK.

Shigeru - 03-06-2012 14:52:25

http://desmond.imageshack.us/Himg687/scaled.php?server=687&filename=kaizou.jpg&res=landinghttp://desmond.imageshack.us/Himg13/scaled.php?server=13&filename=qweor.jpg&res=landing
Mahi Hebi Doku
Ranga: C
Czas nauki: 11h
Opis: Technika polegająca na zatruciu przeciwnika. Gdy użyjemy jutsu nasze kły zmieniają się w zęby jadowe, jak u węża. Gdy nastąpiła ta drobna przemiana porostu musimy ukąsić przeciwnika, po ukąszeniu efekty są drastyczne, szybko następuje paraliż całego ciała trwający około 30min więc mamy czas na szybkie zakończenie walki. Gdy nasz przeciwnik znajduje w troszkę większej odległości użycie tego jutsu sprawia, iż wydłuża nam się szyja umożliwiając atak z dystansu. Jutsu można używać w połączeniu z HEBI NO SODE w tym wypadku nasz wąż gryzie przeciwnika wstrzykując mu truciznę.

Itachi - 03-06-2012 15:07:27

Ja jestem za. Węże oczywiście mają truciznę więc to oczywiste. Jutsu w Kekkai Genkai Zdolności wężowe.
Co inni myślą?

Fox - 03-06-2012 15:09:15

Dokładnie, dobre jutsu do tego działu z KG wężami.

Magako - 03-06-2012 23:45:27

Efekty zbyt długotrwałe jak na technikę tak słabej rangi.

Kimimaro - 04-06-2012 22:18:52

Suzuran Kai no Mai
(Podrzędny taniec konwalii)
Ranga: C
Czas nauki: 15h
Opis: Technika polega na wyciągnięciu sobie kości ramienia, złapaniu jej w połowie i sprawieniu by owinęły się końce wokół dłoni tworząc Chakram (Tak wyglada chakram ). Taki Chakram dzięki zawartej Chakrze w nim może wracać po rzucie, lecz tylko po rzucie po łuku. Chakram jest równie ostry jak inne kości, dobry rzut potrafi przeciąć Shuriken, odciąć rękę bądź inną kończynę.

( Chodzi o stworzenie chakramu, który potrafi wrócić by go złapać i ponownie rzucić. Wraca on dzięki chakrze zawartej w nim, kształcie i rzutu po łuku. Czyli wyrzucasz prawą ręką z lewej strony, leci po łuku, osiąga odległość maksymalną i wraca do Ciebie Tworząc parabolę. )
(( Starałem się jakoś to logicznie wyjaśnić ))

Ripper - 05-06-2012 20:53:38

jestem za

Yoshi Hyuuga - 07-06-2012 23:35:33

Accept.

Uchiha Izuna - 08-06-2012 14:01:22

Katon: Nova no Justu
                                                                                       Jest to 3 poziomowe justu
                                 I poziom: Ninja składa 10 pieczęci następnie składa dłonie(jak do pacierza:P) po krótkiej chwili w okół użytkownika
                                        pojawiają się płomienie i po krótkiej chwili użytkownik rozkłada ręce i powstaje fala uderzeniowa która odpycha
                                            wszystkich w promieniu 15 metrów. Fali uderzeniowej towarzyszy również gwałtowny skok temperatury
                                                                              który jest w stanie poparzyć przeciwnika
                                                                                            Ranga Techniki: B
                                                                                             Czas nauki: 24h

                                II poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak w poziomie pierwszym tylko okres koncentracji wydłuża się dwukrotnie
                  dzięki czemu siła techniki jest większa. Fala uderzeniowa ma w tym wypadku promień 30m jest znacznie silniejsza, temperatura
                                                                      jest w stanie poważnie poparzyć przeciwnika 
                                                                                            Ranga Techniki: A
                                                                                             Czas nauki: 3 dni
                             
                               III poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak przy I i II poziomie lecz w tym przypadku okres koncentracji znacznie
                się wydłuża ogień kumulujący się wokół użytkownika podnosi się do niewyobrażalnej temperatury. Na tym poziomie zasięg fali uderzeniowej ma promień 100m temperatura spokojnie może zwęglić przeciwnika. Jednak używając ten poziom użytkownik traci całą swoją
                                                                                 chakrę i jest na granicy śmierci.
                                                                                            Ranga Techniki: S
                                                                                             Czas nauki: 5 dni

                                                                                         Chidori Kaizen
                    Opis: Justu bazuje na podstawowym Chidori. Po złożeniu 3 gestów w dłoni użytkownika pojawiają się wyładowania elektryczne
               które po chwili przybierają kształt tarczy. Użytkownik rzuca tarczą w przeciwnika i dzięki chakrze może nim dowolnie sterować.
                                                                                            Ranga Techniki: A
                                                                                             Czas nauki: 2 dni

Itachi - 08-06-2012 14:07:31

1 Technika, oczywiście jestem za. Lecz czas na 1 poz. to bylby 24h , na 2poz. 3 dni, a na 3poz. 5dni.

2 Technika, hmmm bardzo podobne do Rai no tate kireme. Hmmm, jestem na neutral. Zobaczymy jak inni ocenia.

Haruki - 10-06-2012 10:52:18

Hakke Hasu
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły i 2 tętnice w sercu następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia chakre z palców która po dostaniu się do żył i tętnic blokuje w nich przepływ krwi co prowadzi do zgonu.
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Tylko użytkownik Byakugan

Itachi - 10-06-2012 17:37:24

Jak najbardziej za! Podobne do Todome, lecz wymaga wiekszej celności dlatego czas dłuższy bedzie od Todome czyli aż 50h ( Todome ma 43 ).

Ripper - 03-07-2012 19:12:00

Nazwa: Rasengan Doriru
Czas nauki: 4 dni
Ranga: A
Opis: Rasengan Doriru jest rozwinięciem zwyczajnego rasengana. W wypadku tego rasengan używamy manipulacji kształtem wirującej chakry i z podstawowej formy kuli przekształcamy ją w stożek lecz podstawa nie jest płaska jak u owego stożka lecz dalej stanowi ją kula. Uzyskując taki kształt nasz rasengan zmienia się wirujące z dużą prędkością wiertło zdolne przebić się przez najtwardsze cele.

Wymagane: Znajomość techniki Rasengan

Yoshi Hyuuga - 03-07-2012 19:40:54

Może być.

Itachi - 03-07-2012 19:50:04

jestem na tak. Czas nauki wydluzony jedynie zostanie do 6dni.

Mito Namikaze - 03-07-2012 20:35:45

Nazwa:Kunai no Ame (dosłownie Deszcz Kunai)
Opis: Na początku techniki użytkownik wyrzuca w górę jednego kunai'a. Następnie składa kilka pieczęci i z nieba spada setka kunaiów leci praktycznie w każdą stronę oczywiście prócz miejsca w którym stoi użytkownik. Technika w przeciwieństwie do Kage shuriken no justu  kunai pozostają na polu bitwy przez około godzinę a nie znikają od razu po upływie godziny kunai znikają.
Czas nauki: 2 dni
Ranga techniki: B

Itachi - 03-07-2012 20:44:16

Hmm, calkiem ciekawe. Jest Kage Shuriken wiec czemu nie Ame Kunai no jutsu?
Jestem za, masz technike. Dopisz sobie ja i stworz w dziale "Wlasne" odpowiedni watek z technika.

Mayumi - 05-07-2012 02:34:34

Mizu no Soogi
Ranga: B
Czas nauki: 13h (Technika w oparciu o KG - Hydracja )
Opis: Technika polega na rozpłynięciu się w wodę i uderzeniu w przeciwnika, następnie woda zaczyna się oplatać i zaciskać unieruchamiając cel, aż do szyi. Po unieruchomieniu możemy wyjść z wody, lecz tylko do pasa i wykończyć złapany cel np. podcinając gardło.




( Technika działa trochę genjutsu JUBAKU SATSU, lecz zamiast drzewa unieruchamia cel woda i jest to ninjutsu.)

Yoshi Hyuuga - 05-07-2012 17:06:54

Mayumi - zaakceptowane. Dobra technika.

Yoshi Hyuuga - 05-07-2012 18:23:53

Denki Kabe
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Raiton
Sekwencja pieczęci: Tora, I, Uma, Inu
Po wykonaniu pieczęci shinobi przykłada rękę do ziemi. Naokoło przeciwnika pojawiają się ściany elektryczne o wysokości ok. 2 metrów, zamknięte od góry. Niemożliwe jest ich przebicie, a dotknięcie takiej ściany zakończy się porażeniem i utratą przytomności na kilka minut. Technika przestaje działać, gdy minie 10 minut, lub shinobi ją dezaktywuje, straci przytomność albo życie. Przeciwnik musi być w odległości 20 metrów. Ta technika ma też charakter defensywny, można się nią bronić wykonując takie jutsu na sobie.

Hi no bōru
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Katon
Sekwencja pieczęci: Ushi, Tori, Saru, Uma
Po złożeniu sekwencji pieczęci pojawia się kilkadziesiąt małych kulek naokoło wykonawcy. Shinobi wypowiada słowo "Owari", a kulki wystrzelają w stronę przeciwnika. Możemy nimi manipulować oraz podczas lotu zmieniać kierunek. Rozpędzone potrafią przepalić człowieka na wylot. Użytkownicy Byakugana mogą je wystrzelić w kilka stron. Minusem tej techniki jest to, że po 20 sekundach, jeżeli nie trafią przeciwnika - znikają.

Hinotama
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Katon
Sekwencja pieczęci: Uma, Tora, Tori, Saru
W ręce użytkownika pojawia się kulka ognia, która ma średnicę 20cm. Nie można nią rzucić, trzeba mieć bezpośredni kontakt z przeciwnikiem. Zadaje obrażenia lepsze od rasengana, ale zabiera dużo chakry.

Hinotama Rendan
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Katon
Ulepszona wersja Hinotamy. Kula pojawia nam się w obu rękach, przez co możemy zadać obrażenia dwóm przeciwnikom na raz, lub jednemu dwa razy większe.

Hi no Kōzan
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Katon
Sekwencja pieczęci: Mi, Ne, Ushi
Jest to bardziej pułapka, którą można zastawić przed walką, ale można też ją użyć podczas walki. Dotykamy ziemi w miejscu wykonania jutsu. Gdy przeciwnik wejdzie w to miejsce, zawiązujemy sekwencję pieczęci, a z dotkniętego przez nas miejsca wybucha do góry kula ognia. Może zadać wielkie obrażenia, a nawet zabić. Może także działać jako zasłona dymna, ponieważ po wybuchu w powietrzu jest strasznie dużo dymu i pyłu.

Hinotsubasa [kilk]
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika Katon
Sekwencja pieczęci: Tatsu, Hitsuji, Ne
Pojawiają nam się skrzydła z ognia. Możemy się na nich wznieść, a nawet latać. Technika musi być wykonana przez osobę o dużej ilości Chakry, ponieważ zabiera jej bardzo dużo. Dużym atutem tej techniki jest to, że ze skrzydeł można wystrzelić pióra z ognia.

Hi no Kaiten
Ranga Techniki: ?
Czas nauki: ?
Technika klanu Hyuuga, Technika Katon
Sekwencja pieczęci: Brak
To jutsu jest bardzo podobne do Kaitena, jest jednak dużo silniejsze, ponieważ dodaje się do niego chakry katon, co oprócz mocnego uderzenia może jeszcze poparzyć przeciwnika.

Itachi - 07-07-2012 01:37:12

1. Ranga: B, czas nauki: 20h. Poprawki: najpierw na ziemi pojawia sie elektryczny okrag, a dopiero pozniej powstaja sciany.
2. Dziwne takie, nie zgadzam się.
3. Ranga: A, czas nauki: 3dni Poprawki: Nie jest silniejsze od rasengana. Po uzyciu ogromnych ilosci chakry dopiero staje sie silniejsze.
4. Po prostu nie, za malo chakry. Po uzyciu osiagnalbys limit i umarl.
5. Ranga: B, czas nauki: 24h Poprawki: Nie kula, a słup ognia. Obrażenia są mocno zależne od włożonej w jutsu chakry.
6. Przesadzone, nie wiem, nie podoba mi sie jakos. Nie.
7. Ranga: A, Czas nauki: 1,5dnia. W pełni zgadzam się.

Ripper - 10-07-2012 17:31:24

Bakufuu
Ranga techniki: C
Czas nauki: 15h
Jest to technika przemieszczania się za pomocą żywiołu wiatru. Dzięki tej technice możemy przemieścić się na odległości 20m, dzięki podmuchowi wiatru. Główną zaletą tej techniki jest to, że w przeciwieństwie do Hayaku Onore nie potrzebujemy stać na ziemi, lecz możemy ją wykonać w powietrzu. Do techniki nie potrzeba zawiązywać pieczęci.

Yoshi Hyuuga - 10-07-2012 18:48:21

Jestem za.

Itachi - 10-07-2012 18:54:19

Tak samo.

Esen - 11-07-2012 14:54:43

Katon: Bōru no Ribaundo
Ranga techniki: Proponuję C
Czas nauki: Proponuję 10h
Opis: Ninja zbiera chakrę w dłoni dzięki czemu powstaje kula ognia wielkości Rasengana, następnie shinobi unosi rękę wysoko do góry. Wtedy też po skupieniu się nad odpowiednim przeciwnikiem kula leci do niego (szybkość kuli to 5-6), jeśli w niego trafi wywołuje poparzenia I stopnia i odbija się w pobliską istotę żywą (czyli też rośliny i zwierzęta), zasięg techniki wynosi 20m, a po odbiciu organizm żywy musi być w odległości max 5m.

Yoshi Hyuuga - 11-07-2012 14:56:12

Ciekawe, jestem za.

Itachi - 11-07-2012 14:58:52

Ranga: C
Czas nauki: 13h
Tyle poprawek, ogólnie sie zgadzam, dodaj sobie wątek we "Własne". Masz tą technikę.

Esen - 11-07-2012 15:11:13

Hiesen Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: B?
Czas nauki: ? (Wymaga: Kage Bunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika działa tylko jeśli na polu walki są płomienie. Użytkownik tej techniki, aby zaoszczędzić chakrę tworzy klony z ognia, wykorzystując tylko cząstkę energii, aby uformować klona, a nie tworzyć go od zera.

Itachi - 11-07-2012 15:19:37

Jestem za.
Ranga: B
Czas nauki: 20h

Kimimaro - 11-07-2012 15:40:58

Hone Hari
Ranga: C
Czas nauki: 15h ( Wymagane KG Shikotsuyamaku )
Opis: Na całym ciele, bądź na określonym miejscu tworzą się małe kościane igiełki, nie większe od igieł świerka. Takie igły możemy wystrzelić w każdym momencie raniąc przeciwnika. Używane są głównie do obrony.

O no hone
Ranga: A
Czas nauki: 2 dni ( Wymagane KG Shikotsuyamaku )
Opis: Technika polega na stworzeniu sobie ogona poprzez wydłużenie kręgosłupa. Ogon ten ma 1,5m długości i jest strasznie ostry,giętki i wytrzymały. Na końcu tego ogona jest ostry kolec zdolny przebić człowieka.
* Po włączeniu 1poz. przeklętej pieczęci można wydłużyć ogon do 2,2metra.

Hone keimusho
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Opis: Technika polega na wypuszczeniu kości ze środka dłoni która oplata przeciwnika i twardnieje. Taka kość jest nie do przecięcia i praktycznie nie da się z niej uwolnić. Dużym minusem jest to, że kość nie jest bardzo szybka i jutsu jest męczące.

Esen - 11-07-2012 20:27:06

Katon: Hi Pistoru
Ranga techniki: C?
Czas nauki: 12-14h ?
Opis techniki: Katon: Hi Pistoru to nic innego jak "płomienny pistolet". Wystarczy tylko skumulować chakrę Katonu w palcu wskazującym, tak aby stanął on w płomieniach. Następnym krokiem jest nic innego jak wystrzelenie ognistego pocisku w stronę wroga. Na początku technika ma duży rozrzut, ale z czasem celność poprawia się. Wykwalifikowany ninja potrafi trafić muchę z 50m nie zabijając jej. Technika ta przydaje się też na krótkie dystanse, gdzie sprytniejsi ninja wykorzystają luki przeciwnika, aby trafić go np w serce. Jedną z wad tej techniki jest możliwość poparzenia się, o ile korzystamy z techniki zbyt często.

Yoshi Hyuuga - 11-07-2012 20:35:31

3 techniki Kimimaro są okej.
Technika Esena tak samo.

Esen - 11-07-2012 20:46:12

Hādotorēningu
Opis: Umiejętność ta polega na niczym innym jak "ciężkim treningiem", postać może raz na 2 tyg. ograniczyć czas nauki techniki do 20% wymaganego czasu, czyli zamiast uczyć się 100h uczy się tylko 20h. Tak jak pisałem można tego użyć raz na 2 tyg, o ile jest to jeszcze za silne to proponuję dodać koszt za użycie tej umiejki 1-2 PJ.

Ranga Umiejętności: B/A
Czas nauki: 54-60h

Itachi - 11-07-2012 20:49:19

Nie zgadzam się, umiejętności są u nas zdolnościami postaci bardziej. Ja jestem na nie.

Esen - 11-07-2012 21:02:42

SanShun
Ranga techniki: C/B? (GenJutsu)
Czas nauki: 13-17h ? (Wymagane: Shunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika bazująca na Shunshin no Jutsu, osoba wykonująca tą technikę niesamowicie przyspiesza. Wroga postać widzi jakoby shinobi podwoił się i atakuje z dwóch stron szybkim atakiem z shunshinem, ale są to jedynie iluzje. Ten prawdziwy ninja leci po prostej i atakuje frontalnie nic nie spodziewającego się wroga. Do wychwycenia tej iluzji potrzebny jest duży refleks/Sharingan/bądź mocna technika odbijająca GenJutsu.

Itachi - 11-07-2012 21:06:30

Ranga: C
Czas Nauki: 17h
Masz ja, ale możesz zacząć używać dopiero jak będziesz miał Shunshin

Yuno Hayashi - 11-07-2012 23:14:54

Kami no Yoroi
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Na naszym ciele pojawia się gruba warstwa kartek papieru. Papier ten cały czas się utwardza, niemożliwe jest przebicie go mieczem lub kunaiem. Potrafi odeprzeć także jutsu rangi D lub C oraz niektóre B (nawet Katon).

Kami no Ame
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Z nieba zaczynają lecieć kartki papieru. Tworzy to coś podobnego do deszczu. Można w nim ukryć notki lub złapać przy ich użyciu w genjutsu.

Kami no kabe
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Możemy otoczyc papierowa sciana pole walki, zamknac w papierowej klatce wroga lub siebie dla obrony.

Kami no seigyo
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Możemy kontrolować papier w jakikolwiek sposób. Formować z niego kunaie, miecze, włócznie, strzały, liny itp. Można kontrolować twardość od papieru aż po stal. Takie przedmioty możemy unosić i rzucać bez dotykania ich.

Kami no dōbutsu
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Tworzymy z papieru jakies zwierze, mozemy je na jakis czas ozywic. Zwierze pomaga w walce. Możemy się też w dane zwierze zamienic, a ono przybiera koloru i wyglada jak prawdziwe.

Itachi - 11-07-2012 23:23:08

1 technika. Ranga: B , Czas nauki: 2dni . Da się go przebić mieczem, lecz wymagana jest ogromna siła lub pomoc jakiegoś żywiołu. (PS. Kusanagi tnie wszystko wiec jego nie liczymy... )

2 technika. Ranga: C, czas nauki: 19h . Wszystko dobrze, lecz genjutsu nie zgadzam się.

3 technika. Ranga: B, Czas nauki: 1,5dnia . Dobra technika im większa klatka tym więcej zużycia chakry. Zużycie chakry dość spore, ale obrona dobra.

4 technika. Nie moge zaakceptować bo tworzenie jakiej kolwiek broni musi być osobną techniką. Jak tworzenie włóczni (KAMI YARI NO JUTSU), czy shurikenów (KAMI SHURIKEN)

5 technika. Ranga: B, czas nauki: 2dni Wszystko ok, lecz nie możemy zamienić się w zwierze. Możemy stworzyć.

Yuno Hayashi - 11-07-2012 23:41:39

Kami no Kunai
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Prosta technika. Tworzymy kunai z papieru, może się rozmnożyć w locie.

Kami no Roupu
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Robimy papierową linę. Na początku jest miękka, pozwala nam związać przeciwnika. Po związaniu możemy ją utwardzić maksymalnie, przez co uwolnienie się będzie prawie niemożliwe.

Kami no Ken
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Tworzymy papierowy miecz. Możemy nim walczyć, może to być ninjato, katana, wakizashi lub jakiś inny wymysł twórcy.

Kami no Yajirushi
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Tworzymy z papieru strzały. Strzały te mogą się rozmnożyć w locie, dzięki czemu z jednego strzału może wylecieć np. 10 strzał. Pomaga zaoszczędzić strzały.

Iryūjonkādo
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Genjutsu, jeżeli złapiemy w nie przeciwnika, widzi naokoło siebie pełno kartek. Ciężko jest się z niego wyrwać, ale działa tylko przez 10 sekund.

Kami torappukurōn
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Nasz klon zamienia sie w kilkanaście kunai, które wylatuja we wszystkie strony raniąc przeciwników.

Kami no dangan
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: W rękach pojawiają się nam kawałki papieru, które formują się w pociski. Możemy je "wystrzelić" w stronę przeciwnika. Możemy też zamienić całe swoje ciało w takie kule, a po przebiciu przeciwnika pojawić się za nim.

Kuikku tabi
Ranga techniki: ?
Czas nauki: ? (Wymagane Kekkei Genkai Shikigami)
Opis techniki: Nasze ciało formuje się w stożek z papieru. Wystrzelamy się w stronę danego miejsca, skraca to znacznie podróże do innych wiosek.

Itachi - 11-07-2012 23:48:02

Pierwsze 2 techniki - zgazam się. Są rangi C i trzeba je ćwiczyc 15h

Trzecia technika - Ranga C, czas: 20h

Czwarta - ranga B, czas 22h

Piąta - ranga C, czas: 17h, ale pamiętaj o Sharinganie i uwolnieniach z Genjutsu

Szósta - Ranga C, czas: 18h. Zgadzam się.

Siódma - Ranga B, Czas: 1,5dnia . Ogólnie zgadzam się, lecz nie można złożyć się za nim , gdyż kule mogą zostać w ciele.

Ósma - WTF?! Kur... rakieta... nieee...

Esen - 12-07-2012 10:45:11

Katon: HiChi
Ranga: D ?
Czas nauki: 7-8h ?
Opis: Technika jest stosunkowo prostą, lecz bardzo przydatną techniką. Za pomocą chakry podgrzewamy swoje ciało, tak aby w zimnych miejscach (pokroju Syberii) nie zamarznąć. Technika ta pozwala nam przetrwać na zimnych ziemiach bez odpowiedniego ubioru.

Katon: Dai Tsubasa
Ranga: B ?
Czas nauki: 30h ?
Opis: Shinobiemu od pleców zaczynają odrastać ogniste skrzydła, nie służą one do latania, lecz do ataku. Kiedy "machniemy" naszymi skrzydłami na wprost nas wylecą małe, ogniste pióra, które mogą co najwyżej wywołać poparzenia II stopnia. Technika pobiera średnią ilość chakry, zasięg tej techniki to 30m.

Katon: HiKen
Ranga: C ?
Czas nauki: 17h ?
Opis: Ninja zbiera chakrę w mieczu, a następnie uderza nim w ziemię. Po 0,1 sekundy ogień leci 20m w linii prostej spalając wszystko na swojej drodze.

Yoshi Hyuuga - 12-07-2012 12:07:26

Pierwsza i trzecia technika jest okej. Trzecia to 20h nauki, co do drugiej to nie do końca wiem co z tym zrobić. Trzeba czekać na Itachiego.

Itachi - 12-07-2012 14:24:48

Co do drugiej... nie zgodziłem się na taką technikę, bo dodane było latanie. Na tą technikę się zgadzam . Ranga: B, Czas nauki: 2dni.

Itachi - 12-07-2012 18:38:54

Kasai no misairu
Ranga: B
Czas nauki: 24h (wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Nasz miecz zaczyna płonąć, a na końcu jego zbiera się ognista kula, którą możemy rzucić jakby lub wystrzelić w cel z miecza. Po trafieniu cel zostaje mocno poparzony oraz podpalony. Wielkość kuli zależy od chakry włożonej w to jutsu.


Furasshu kasai
Ranga: B
Czas nauki: 2dni
Opis: Jest to technika Dansoujutsu polegająca na możliwości teleportacji w miejsce gdzie płonie ogień z naszą chakrą. Technika bardzo wygodna, gdyż możemy podpalić cel i przeteleportować się do niego, w miejscu w którym staliśmy pojawia się płomień dzięki czemu możemy wrócić do miejsca startowego.


Katon: Honoo no hashira
Ranga: A
Czas nauki: 3dni
Opis: Na palcu zapalamy mały płomyk, którym strzelamy lub rzucamy w cel. Gdy płomyk trafi i utrzyma się na 1 sekundę bez zgaśnięcia to w miejscu w którym był nagle pojawia się ogromny ognisty filar o średnicy 5m. Technika jest na tyle potężna by zabić.


Daburu mangekyō no yōna sakkaku
Ranga: S
Czas nauki: 7dni ( Wymagany Mangekyō Sharingan )
Opis: Jest to potężne genjutsu, którego moc kryje się w możliwości dwupoziomowej iluzji. Na początku łapiemy cel w jakiekolwiek genjutsu, może być to najsłabsze rangi D, wtedy używamy Mangekyō Sharingana by złapać przeciwnika w drugi poziom genjutsu. Następnie cel uwalnia się, lub sami uwalniamy go z pierwszego poziomu i jest w drugim. Drugi poziom cechuje się tym, że możemy manipulować wszystkim, jest idealnie przypominający świat realny. Odczucia celu złapanego w to genjutsu są realne, ponieważ jeżeli cel skacze w genjutsu, w świecie realnym też skacze, jeżeli wykonuje technikę, to również w realnym wykonuje technikę. Jeżeli wymyślimy w genjutsu coś czego tak naprawde nie ma w realnym, a nasz cel dotyka tego w iluzji, wydaje mu się jakby dotykał tego naprawde. Z owego genjutsu nie da się wyrwać, lecz jest ogromnym obciążeniem dla użytkownika. Poprzez to, że cel uwolnił się z pierwszego genjutsu, jest nie świadomy, że nadal jest w genjutsu.

(( Chodzi o to, że zamykamy najpierw w jednym gen, a pozniej gdy sie uwolni wpada we wlasciwe, we wlasciwym jak cos robi to w realnym swiecie tez to robi, lecz widzi nadal gen. Technika działa na zmysły przeciwnika dlatego nie jesteśmy świadomi, że nadal to genjutsu. Owa technika naśladuje świat realny, poprzez to, że złapany cel porusza się w realnym również. ))


Kasai pooru
Ranga: B
Czas nauki: 24h ( wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Skupiamy chakre w mieczu, po czym wbijamy go w ziemie i wysyłamy chakre do ziemi, następnie patrzymy na miejsce w odległości max. 50m od siebie i w tamtym miejscu z ziemi wychodzi słup ognia o średnicy 1,5m. Technika jest zdolna dotkliwie poparzyć, lecz nie zadaje większych obrażeń.


Suiton: Abura no nagare
Ranga: C
Czas nauki: 19h
Opis: Technika podobna do Suiton: Kokuun no Jutsu, lecz tutaj zamiast deszczu ropy, wypuszczamy z ręki strumień ropy naftowej, który w połączeniu z Katonem lub ogniem jest zabójczą techniką.


Yooyuu burēdo
Ranga: C
Czas nauki: 15h ( wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Rozgrzewamy swój miecz do ogromnych temperatur, nasz miecz wytrzymuje ową temp. dzięki zaklęciu Katon, lecz w konfrontacji z mieczem bez zaklęcia może stopić ostrze. Technikę można wykorzystać nie tylko do topienia broni, lecz rozgrzewania stali jak np. w Kunai, by poparzyć dłoń przeciwnika sprawiając, że ją upuszcza.

Yoshi Hyuuga - 12-07-2012 20:53:41

Wszystkie akceptowane. Czytaj PW.

Esen - 13-07-2012 16:28:02

NOWE KEKKEI GENKAI !


Akuma no Chi
Opis: Jest to bardzo potężne Kekkei Genkai, polega ono na tym, że w krwi ninjy płynie też krew demona. Dzieje się tak, gdyż wieki wcześniej w różnych ninja zostały zapieczętowane demony, ninja ci zostali zabici, podobnie jak demony wewnątrz ich, niestety jeden z nich przetrwał i jego potomkiem jest Esen, wszyscy z rodziny Esen'a odziedziczyli swe demony, lecz tylko w Esen'ie jest dość potężny, aby używać go w walce. Każda osoba ma swojego oddzielnego i innego demona, posiadającego odmienne umiejętności. Demon rozwija się wraz z ego nosicielem.

Demon Esen'a:
http://img835.imageshack.us/img835/9136/demonlord.png
BEARN
Mocne punkty: Chakra, Siła, Wytrzymałość, Katon
Opis: Bearn jest agresywnym, aczkolwiek inteligentnym demonem. Potwór ten panuje nad ogniem, który często i gęsto wykorzystuje w walce. Nie idzie on na współpracę z nikim jeśli tego nie potrzebuje, lub nie osiągnie dzięki temu czegoś. Bearn jest ogólnie dość egoistycznym i chytrym demonem, ale posiada honor dzięki któremu potrafi poprosić o pomoc. Potrafi on polubić silnych ninja i takich, którzy słuchają się jego rad.
Statystyki BEARN"A:
Siła - 1
Zręczność - 1
Szybkość - 1
Energia - 1
Inteligencja - 1
Ninjutsu - 1
Genjutsu - 1
Taijutsu - 1
Fuuinjutsu - 1
Kuchiyose - 1
Dansoujutsu - 1
Doujutsu - 1
Miecznictwo - 1
Posługiwanie się przyrządami - 1

Techniki BAERN'A:

Spoiler:

http://img153.imageshack.us/img153/1035/hayakuonore2cy0.png
HAYAKU ONORE
Ranga techniki: C
Czas nauki: 20h
Tzw ''szybkie przemieszczanie się". Gdy przeciwnik jest np od nas około 20m w mgnieniu oka stoimy przed nim, wygląda to jakby to była teleportacja. Tak samo gdy jesteśmy już przy przeciwniku, następnie szybko się przemieścimy i zaatakujemy to ofiara raczej nie ma szans na obronę/unik(patrz walka z Asumą), jedynie osoby z II poziomem Sharingana i dysponujące nie bywałymi umiejętnościami...(napewno lepsi od Jounina) dały by radę się obronić, czasami możemy zrobić to nieco wolniej i wygląda to tak, jakbyśmy jechali po ziemi. Tech