Abara no Yaiba
Ranga: D
Czas nauki: 5h
Opis: Technika podobna do Hokkotsu no Yaiba, lecz zamiast, kości z ramienia wyciągamy żebro, kształtem przypominające sierp. Jest ono bardzo twarde i potrafi przeciąć shuriken. Po użyciu na nim Tsubaki no Mai (Taniec dzieki któremu manipuluje kształtem i długością kości oraz pozwala mi na szybkie ataki) żebro zmienia kształt z sierpu na wygięty mniej lub więcej miecz, albo bardziej wyprostowany sierp. W przeciwieństwie do kości z Hokkotsu no Yaiba po użyciu na niej Tsubaki no Mai, to kość z Abara no Yaiba po Yanagi no Mai nie służy do pchnięć, sztychów, lecz do cięć
((Generalnie chodzi o sierp, który mogę zmienić na wygięty miecz, katanę. Kość z ramienia służyła do pchnięć, a to żebro po Yanagi będzie służyło do Cięć ))
( Kimimaro to alt Itachi'ego, czyli mnie. Nie chce sobie sam dodawać, potrzebuje potwierdzenia i ewentualnych poprawek od Yoshi'ego i Magako, mile widzane opinie innych userów )
Offline
Zgadzam się. Technika jest OK.
Offline
Mahi Hebi Doku
Ranga: C
Czas nauki: 11h
Opis: Technika polegająca na zatruciu przeciwnika. Gdy użyjemy jutsu nasze kły zmieniają się w zęby jadowe, jak u węża. Gdy nastąpiła ta drobna przemiana porostu musimy ukąsić przeciwnika, po ukąszeniu efekty są drastyczne, szybko następuje paraliż całego ciała trwający około 30min więc mamy czas na szybkie zakończenie walki. Gdy nasz przeciwnik znajduje w troszkę większej odległości użycie tego jutsu sprawia, iż wydłuża nam się szyja umożliwiając atak z dystansu. Jutsu można używać w połączeniu z HEBI NO SODE w tym wypadku nasz wąż gryzie przeciwnika wstrzykując mu truciznę.
Ostatnio edytowany przez Shigeru (03-06-2012 15:05:39)
Offline
Ja jestem za. Węże oczywiście mają truciznę więc to oczywiste. Jutsu w Kekkai Genkai Zdolności wężowe.
Co inni myślą?
Offline
Suzuran Kai no Mai
(Podrzędny taniec konwalii)
Ranga: C
Czas nauki: 15h
Opis: Technika polega na wyciągnięciu sobie kości ramienia, złapaniu jej w połowie i sprawieniu by owinęły się końce wokół dłoni tworząc Chakram (Tak wyglada chakram ). Taki Chakram dzięki zawartej Chakrze w nim może wracać po rzucie, lecz tylko po rzucie po łuku. Chakram jest równie ostry jak inne kości, dobry rzut potrafi przeciąć Shuriken, odciąć rękę bądź inną kończynę.
( Chodzi o stworzenie chakramu, który potrafi wrócić by go złapać i ponownie rzucić. Wraca on dzięki chakrze zawartej w nim, kształcie i rzutu po łuku. Czyli wyrzucasz prawą ręką z lewej strony, leci po łuku, osiąga odległość maksymalną i wraca do Ciebie Tworząc parabolę. )
(( Starałem się jakoś to logicznie wyjaśnić ))
Offline
Accept.
Offline
Katon: Nova no Justu
Jest to 3 poziomowe justu
I poziom: Ninja składa 10 pieczęci następnie składa dłonie(jak do pacierza:P) po krótkiej chwili w okół użytkownika
pojawiają się płomienie i po krótkiej chwili użytkownik rozkłada ręce i powstaje fala uderzeniowa która odpycha
wszystkich w promieniu 15 metrów. Fali uderzeniowej towarzyszy również gwałtowny skok temperatury
który jest w stanie poparzyć przeciwnika
Ranga Techniki: B
Czas nauki: 24h
II poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak w poziomie pierwszym tylko okres koncentracji wydłuża się dwukrotnie
dzięki czemu siła techniki jest większa. Fala uderzeniowa ma w tym wypadku promień 30m jest znacznie silniejsza, temperatura
jest w stanie poważnie poparzyć przeciwnika
Ranga Techniki: A
Czas nauki: 3 dni
III poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak przy I i II poziomie lecz w tym przypadku okres koncentracji znacznie
się wydłuża ogień kumulujący się wokół użytkownika podnosi się do niewyobrażalnej temperatury. Na tym poziomie zasięg fali uderzeniowej ma promień 100m temperatura spokojnie może zwęglić przeciwnika. Jednak używając ten poziom użytkownik traci całą swoją
chakrę i jest na granicy śmierci.
Ranga Techniki: S
Czas nauki: 5 dni
Chidori Kaizen
Opis: Justu bazuje na podstawowym Chidori. Po złożeniu 3 gestów w dłoni użytkownika pojawiają się wyładowania elektryczne
które po chwili przybierają kształt tarczy. Użytkownik rzuca tarczą w przeciwnika i dzięki chakrze może nim dowolnie sterować.
Ranga Techniki: A
Czas nauki: 2 dni
Ostatnio edytowany przez Uchiha Izuna (08-06-2012 14:10:48)
Offline
1 Technika, oczywiście jestem za. Lecz czas na 1 poz. to bylby 24h , na 2poz. 3 dni, a na 3poz. 5dni.
2 Technika, hmmm bardzo podobne do Rai no tate kireme. Hmmm, jestem na neutral. Zobaczymy jak inni ocenia.
Offline
Hakke Hasu
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły i 2 tętnice w sercu następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia chakre z palców która po dostaniu się do żył i tętnic blokuje w nich przepływ krwi co prowadzi do zgonu.
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Tylko użytkownik Byakugan
Ostatnio edytowany przez Haruki (16-06-2012 10:57:55)
Offline
Jak najbardziej za! Podobne do Todome, lecz wymaga wiekszej celności dlatego czas dłuższy bedzie od Todome czyli aż 50h ( Todome ma 43 ).
Offline
Nazwa: Rasengan Doriru
Czas nauki: 4 dni
Ranga: A
Opis: Rasengan Doriru jest rozwinięciem zwyczajnego rasengana. W wypadku tego rasengan używamy manipulacji kształtem wirującej chakry i z podstawowej formy kuli przekształcamy ją w stożek lecz podstawa nie jest płaska jak u owego stożka lecz dalej stanowi ją kula. Uzyskując taki kształt nasz rasengan zmienia się wirujące z dużą prędkością wiertło zdolne przebić się przez najtwardsze cele.
Wymagane: Znajomość techniki Rasengan
Ostatnio edytowany przez Ripper (03-07-2012 19:12:18)
Offline