Nie da rady, bo to nie był rasengan geniuszu. xD
No, a co do techniki, to dopisz poprzednie rzeczy, które kazałem + to z siłą bariery teraz.
Technika niech będzie rangi A, 4 dni nauki.
Offline
Raiton: Raijin Jūdan
Ranga: A - S
Wymagania: Natura Raiton, Perfekcyjne Opanowanie Żywiołu Raiton.
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki: 5 dni
Opis: Potężna technika, aczkolwiek wymagająca chwilowego przygotowania. Wszystko zaczyna się w momencie, w którym użytkownik staje spokojnie w miejscu. Następnym krokiem jest skumulowanie chakry w całym ciele, a szczególnie w jednej dłoni. Kolejnym ruchem musi być pstryknięcie palcami - podczas niego pojawia się pierwsza iskra, która jest "zapalnikiem" techniki. Od tego momentu skumulowana chakra zostaje zmieniana na chakrę Raiton i przesyłana jest do dłoni złożonej w kształt pistoletu. Przygotowanie jutsu jest zależne od włożonej w niego chakry. Standardowa siła techniki wymaga jednak 8 sekund kumulacji (przy umiejętności perfekcyjnej kontroli chakry czas ten może spaść do 3-4 sekund). Podczas zbierania chakry w dłoni, część wydostaje się na zewnątrz, tworząc na naszym ciele łuki z wyładowań elektrycznych - nas one nie rażą, jednak jeżeli ktoś by się zbliżył, to mógłby oberwać silnym ładunkiem elektrycznym. Wszystkie te łuki i iskry zmierzają w stronę dłoni, w której kumulujemy chakrę. Gdy zostanie zebrana, to możemy ją wystrzelić w postaci niewiarygodnie szybkiego pocisku, który jest niemal nie do uniknięcia. Osoby z percepcją powyżej 190 są w stanie zobaczyć sam moment wystrzału, lecz czy zdążą uniknąć... to wymagałoby nieludzkiej szybkości graniczącej z teleportacją. Z wystrzałem wiąże się ogromny odrzut za ramieniem użytkownika - jest on na poziomie techniki Fuuton rangi C (a jeżeli w technikę zostało włożone więcej chakry, to może być to nawet ranga B). Taki sam podmuch zmierza zaraz za wystrzeloną techniką. Pocisk ten ma zasięg do 50 metrów i ze względu na swoje penetracyjne właściwości jest w stanie przebić się bez problemu przez bariery do rangi A włącznie, a i niektóre S mogą przepuścić tak skumulowany pocisk. Oczywiście jeżeli włożymy więcej chakry, niż w standardowej wersji techniki (czyli więcej niż 2000), to będzie ona silniejsza, a zatem może zdołać przełamać też defensywy rangi S. Jeżeli ktoś posiada możliwość wchłaniania żywiołu Raiton, to możliwe jest zneutralizowanie pocisku, a przynajmniej części jego siły. Użycie techniki wiąże się z efektem sparaliżowania używanego ramienia - tak ogromne wyładowanie, które przeszło przez naszą kończynę sprawia, iż na czas maksymalnie 5 tur (w zależności od ilości użytej chakry) pozostaje ona niewładna. Technika jest wyjątkowo chakrożerna, ale też niesamowicie skuteczna, chociaż wymaga długiej chwili na przygotowanie.
Raiton: Yajirushi no Mahi
Ranga: B
Wymagania: Natura Raiton
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki 22h
Opis: Szybka i prosta technika. We wskazujących palcach gromadzimy chakrę Raitonu - trwa to wyjątkowo krótko, gdyż można zacząć ją gromadzić dopiero w momencie wykonywania niezbędnego ruchu. Następnie wystawiamy wyprostowaną lewą rękę przed siebie. Kolejnym krokiem jest zbliżenie do siebie wskazujących palców, a gdy są blisko - uwolnienie nieco skumulowanej chakry błyskawicy. Między palcami powstaje łuk wyładowań, który później natychmiast z pomocą chakry i odciągania ręką do tyłu formujemy w prostą strzałę. Przypomina to trochę naciąganie cięciwy łuku. Zaraz po uformowaniu pocisku można go wystrzelić, jednak nie jest to obowiązkiem - jutsu można zatrzymać w formie pocisku, który jest gotowy do wystrzału. Technika jest wyjątkowo przydatna, gdyż jej wykonanie trwa tak szybko, jak ruch ręką. Sam wystrzelony pocisk ma szybkość standardową dla technik Raitonu rangi B, jednak siła jest mniejsza. Nawet po trafieniu w oponenta, jutsu nie jest w stanie wyrządzić żadnych poważniejszych obrażeń. Drobne poparzenia, bolesne skurcze, ale co najważniejsze - miejscowy paraliż. Trafienie w głowę lub tors wiąże się z zupełnym paraliżem ciała na okres jednej tury - układ nerwowy zostaje przeładowany i porażony. Trafienie w kończyny jest równoznaczne z jej paraliżem również na czas jednej tury. Zasięg techniki to maksymalnie 200 metrów - jednak należy wtedy użyć więcej chakry do techniki. Standardowo zasięgiem jest 100 metrów.
Ostatnio edytowany przez Chifuyu (07-10-2017 15:32:21)
Offline
Raiton: Raijin Jūdan
Technika niesamowita, trzeba przyznać. Odpowiednie trafienie może spokojnie zabić przeciwnika. Co z osobami będącymi mistrzami Raiton(zablokować), albo posiadającymi np. Sharingan(uniknąć), też zostaną bez problemu trafieni? Ogólnie technika bardzo fajna, moim zdaniem mogąca być stworzona tylko przez geniusza tej natury, dałbym jednak ograniczenie, które wiąże się z chakrą. Używać jej można dopiero na poziomie 2000+ chakry, z racji, iż jest ona pobierana z całego ciała, i aby miała odpowiednią moc to musi pobrać jej sporo.
Raiton: Yajirushi no Mahi
Akcept
@down
No to gicior ;d
Ostatnio edytowany przez Jiraiya (07-10-2017 15:46:14)
Offline
Racja, zapomniałem dodać o doujutsu i co z Raitonem. Cóż, jeżeli ktoś ma jakiś sposób na wchłonięcie ogromnego ładunku (coś jak hmm... Raiton no Yoroi, ale bardziej na zasadzie mojej wersji z Katonem - że wchłania katon), to oczywiście się obroni. Czasu na przygotowanie ma sporo, chociaż ja na miejscu przeciwnika wolałbym przerwać wykonywanie techniki, niż próbę jej zablokowania. XD
Co do Doujutsu, to oczywiście jeżeli masz niezmiernie wysoką percepcję (jakieś 190+), to jesteś w stanie dostrzec moment wystrzału, jednak czy zdążysz uniknąć... no może być ciężko. Zauważenie ogromu kumulowanej chakry niczego nie zmienia, bo i tak to widać bez doujutsu - w końcu kumulowanie chakry trwa chwilę i są efekty wizualne.
I racja - dodam to, że prawdziwą moc techniki można wyzwolić dopiero przy 2000 chakry. Oczywiście można słabszą wersję wykonać mając nawet 1000, ale nie będzie miała ona siły opisanej w technice. Mógłbym nawet dodać wymóg Perfekcyjnego Opanowania Żywiołu Raiton - i tak też zrobię.
Offline
Fuuton: Atsuryoku
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni
Opis: Technika żywiołu wiatru. Po skumulowaniu chakry w płucach użytkownik "wydmuchuje" cienki strumień wiatru(średnica kolo 2 cm) pod ogromnym ciśnieniem. Strumień bez problemu przecina drzewa/skały/ciało przeciwnika. Czas trwania techniki związany jest głównie z ilością powietrza skumulowanego w płucach użytkownika.
Offline
Technika niemalże identyczna co FUUTON: SHINKUUGYOKU. Tak samo wydmuchuje się cieniutki strumień powietrza o niesamowitym ciśnieniu, który jest zdolny przedziurawić skały. Nie rozumiem więc celu tej techniki, skoro w kanonicznych jutsu znajduje się niemalże bliźniacze.
Offline
FUUTON: SHINKUUGYOKU
Opis: Po złożeniu pieczęci z ust wypuszczamy coś w rodzaju podłużnych pocisków stworzonych z wiatru. Są dość szybkie przez co trudniej ich uniknąć.
Moja technika ma przypominać SUITON: MIZUOSHI.
Jeden "ciągły" strumień powietrza.
Offline
Techniki żywiołów są dosyć elastyczne. Jeżeli chcesz mocniejszy strumień ognia - używasz więcej chakry. Jeżeli chcesz większego węża z kamienia - używasz więcej chakry. Jeżeli chcesz wystrzelić jeden pocisk Katon: Housenka no Jutsu, to strzelasz jeden, ale możesz go wystrzelić bardziej skumulowanym. Chodzi mi o to, że tamtą techniką możesz zrobić to samo, co tą.
No ale okej, niech będzie, że to osobna, unikatowa, własna technika.
Brakuje w niej określenia zasięgu i mniej-więcej maksymalnej długości trwania. No bo płuca też mają swoją pojemność. Interesuje mnie też, czy możesz strumieniem powietrza sterować poprzez poruszanie głową. No i muszę narzucić jedno ograniczenie - technika musi być wykonywana stojąc w miejscu. Inaczej mógłbyś biegać, unikać i cały czas atakować niesamowicie potężną techniką.
Offline
Zasięg techniki około 50m
Czas trwania 30s
Można sterować poprzez poruszanie głową jednak wykonując technikę nie można się przemieszczać.
Offline
Aoi ryū no tsume
Ranga techniki: *określone przez administrację*
Czas nauki: 32h
Opis: Jest to technika Taijutsu polegająca na skupieniu bardzo dużej ilości chakry w naszej pięści, efektem tego jest niebieski płomień otaczający naszą rękę nie jest to prawdziwy ogień lecz tylko efekt silnie skupionej chakry, kotra utwardza naszą dłoń i wzmacnia nasze ataki. Użytkownik techniki może jednym uderzeniem niszczyć skały lub łamać drzewa, nic nie stanie na drodze jego pięści. lecz nie trwa to długo i jest dosyć męczące.
Wymagane: Perfekcyjna Kontrola Chakry
Ostatnio edytowany przez Tenzo (07-11-2017 12:13:53)
Offline
Okej, technika chakrożerna i męcząca - to wiadomo, bo trzeba skoncentrować ogromne ilości chakry w jednym miejscu. No i musisz dopisać, że zbieranie chakry trwa chwilę, a od momentu jej zebrania trzeba wykorzystać ją w dwie tury albo chakra zostaje uwolniona i technika anuluje się.
Co do rangi: A
Reszta okej.
Offline
Seiryū no tsume
Ranga techniki: *określone przez administrację*
Czas nauki: 26h
Wymagane: Perfekcyjna Kontrola Chakry
Opis: Jest to technika pochodząca od Aoi ryū no tsume, lecz w odróżnieniu od techniki macierzystej nie gromadzimy chakry w pięści a w nodze, efekt techniki jest taki sam.
Ostatnio edytowany przez Tenzo (09-11-2017 10:55:10)
Offline
Ranga A, tak samo jak w oryginalnej wersji. Czas nauki zwiększyłbym, bo ciężej jest koncentrować chakrę w nogach, niż w dłoniach - zatem czas nauki określiłbym na 38h. Reszta okej i oczywiście technikę ograniczają takie same rzeczy, jak oryginał.
Offline