Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 14-11-2013 20:57:26

Chifuyu

https://i.imgur.com/NyVlGfS.jpg

Zarejestrowany: 11-11-2013
Posty: 83
Punktów :   

Własne - Chifuyu

Umiejętności:

Ketsueki no Tōsei
Ranga: A (Powiązane z KG Gałąź Grzechu)
Czas nauki: 2dni
Używając własnej krwi do walki potrzebna jest pewna umiejętność kontroli jej zużycia. Ta umiejętność pozwala nam na precyzyjne określenie ilości używanej krwi oraz na dowolne manipulowanie - w przypadku Chifuyu - ostrzami, które tworzy z własnej posoki. Jak to działa? W przypadku "Kruka" ma to wpływ na długość, twardość oraz ostrość ostrza, no i oczywiście na zużycie krwi. Tworząc zwyczajne ostrza, które mają do 45cm długości zużywa się bezpieczną ilość krwi, lecz utracenie jej i ponowne użycie groziłoby już zasłabnięciem. Takie ostrze jednak potrafi się wydłużyć bez potrzeby zużycia większej ilości krwi. Jak? Otóż jego struktura zostaje osłabiona, przez co ostrze jest łatwiejsze do złamania, ale jednak dłuższe i zwykle ostrzejsze. Im bardziej zostaje wydłużone na podstawowej ilości, tym bardziej jest delikatne dlatego trzeba uważać. Używanie tej umiejętności bez wprawienia w kontrolę własnego KG jest męczące. Im wyższa statystyka "KG" tym łatwiej manipulować ostrzami i krwią. Podsumowując - umiejętność pozwala na całkowitą kontrolę ostrzy utworzonych z krwi.

Zwyczajne Ostrze
Opis: Jego struktura jest gęsta przez co ostrze jest bardzo twarde, również jest ostre, lecz maksymalna długość to 45cm.
Zalety: Wytrzymałe, Poręczne
Wady: Krótkie, Niewiele ostrzejsze co zwyczajna broń

Wydłużanie ostrza - Im dłuższe tym mniej wytrzymałe i mniej poręczne, a bardziej ostre i większy zasięg.

Ostrze wydłużone do granic możliwości
Opis: Jest to najdłuższe możliwe do wytworzenia ostrze ze zwykłego. Jego długość osiąga aż 3m.
Zalety: Wspaniały zasięg, Niesamowita ostrość
Wady: Byle wpadnięcie na metal może je skruszyć, Niesamowicie trudne do posługiwania się

Dla przykładu zwyczajne i najdłuższe.



Techniki:

Zenshin Masui
Ranga: C
Wymagania: Natura Raiton
Rodzaj: Ninjutsu/Iryojutsu Raiton
Czas nauki: 12h
Opis: Dosyć prosta technika medyczna oparta na naturze chakry Raiton. Nasza dłoń pokrywa się delikatnymi wyładowaniami, które nie zadają żadnych obrażeń. Następnie przykładamy rękę do brzucha lub kręgosłupa, by całkowicie wyłączyć uczucie bólu. Ból jest wysyłany przez receptory impulsami nerwowymi, a dzięki temu jutsu ogłupiamy zmysł dotyku blokując mu wysyłanie impulsów do mózgu przez co nie odczuwa się bólu. Oczywiście On nie znika, nadal jest, lecz go nie odczuwamy. Pomaga w wykonywaniu operacji, działaniu w cierpieniu i innych sytuacjach. Zapobiega również zemdleniu, bądź śmierci z bólu. Takie znieczulenie może trwać do 12 godzin.

Raiton: Denjishaku
Ranga: B
Wymagania: Natura Raiton
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki: 16h
Opis: Jutsu polegające na właściwościach wyładowań. Po zawiązaniu kilku pieczęci możemy stworzyć z metalowego przedmiotu elektromagnes o niesamowicie mocnym przyciąganiu. W trakcie techniki sami tworzymy wokół siebie delikatne pole, które sprawia, że nasze rzeczy nie są ściągane, a jedynie innych. Maksymalnym zasięgiem przyciągania jest 15m lecz im bliżej tym mocniej działa. Technika zostaje od razu rozproszona, gdy naelektryzowany przedmiot wbije się w ziemię, gdyż zostaje w ten sposób uziemiony prąd. Jutsu jest na tyle silne, że jeden kunai, na którym jest technika potrafi ściągnąć w siebie całe Shuriken Kage Bunshin no Jutsu.

Raiton: Kizuna
Ranga: A
Wymagania: Natura Raiton
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki: 22h
Opis: Zaczynamy technikę od zawiązania pieczęci, po tym w naszej dłoni tworzy się wyładowanie, którym możemy cisnąć. Niebieska błyskawica zachowuje charakterystyczną dla Raitonu prędkość, a jej maksymalny zasięg to 30m. Po trafieniu przeciwnik zostaje jakby związany wyładowaniami, które nieustannie go rażą powodując ból, a przede wszystkim całkowity paraliż. Technika w dodatku jest połączona z nami i dopóki trzymamy dłonią pieczęć tygrysa, dopóty wróg będzie rażony. Oczywiście są limity, po 2 turach walki jutsu przestaje działać, aczkolwiek częściowy paraliż trwa jeszcze przez jedną turę. Przeciwnicy z wytrzymałością poniżej 100 po dwóch turach rażenia tracą przytomność. Ci co mają wytrzymałość poniżej 150 po dwóch turach rażenia mają częściowy paraliż przez jedną turę. Wszyscy powyżej 150 pkt. wytrzymałości po dwóch turach rażenia nie tracą przytomności oraz są w pełni sprawni.

Raiton: Raijin Jūdan
Ranga: A - S
Wymagania: Natura Raiton, Perfekcyjne Opanowanie Żywiołu Raiton
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki: 5 dni
Opis: Potężna technika, aczkolwiek wymagająca chwilowego przygotowania. Wszystko zaczyna się w momencie, w którym użytkownik staje spokojnie w miejscu. Następnym krokiem jest skumulowanie chakry w całym ciele, a szczególnie w jednej dłoni. Kolejnym ruchem musi być pstryknięcie palcami - podczas niego pojawia się pierwsza iskra, która jest "zapalnikiem" techniki. Od tego momentu skumulowana chakra zostaje zmieniana na chakrę Raiton i przesyłana jest do dłoni złożonej w kształt pistoletu. Przygotowanie jutsu jest zależne od włożonej w niego chakry. Standardowa siła techniki wymaga jednak 8 sekund kumulacji (przy umiejętności perfekcyjnej kontroli chakry czas ten może spaść do 3-4 sekund). Podczas zbierania chakry w dłoni, część wydostaje się na zewnątrz, tworząc na naszym ciele łuki z wyładowań elektrycznych - nas one nie rażą, jednak jeżeli ktoś by się zbliżył, to mógłby oberwać silnym ładunkiem elektrycznym. Wszystkie te łuki i iskry zmierzają w stronę dłoni, w której kumulujemy chakrę. Gdy zostanie zebrana, to możemy ją wystrzelić w postaci niewiarygodnie szybkiego pocisku, który jest niemal nie do uniknięcia. Osoby z percepcją powyżej 190 są w stanie zobaczyć sam moment wystrzału, lecz czy zdążą uniknąć... to wymagałoby nieludzkiej szybkości graniczącej z teleportacją. Z wystrzałem wiąże się ogromny odrzut za ramieniem użytkownika - jest on na poziomie techniki Fuuton rangi C (a jeżeli w technikę zostało włożone więcej chakry, to może być to nawet ranga B). Taki sam podmuch zmierza zaraz za wystrzeloną techniką. Pocisk ten ma zasięg do 50 metrów i ze względu na swoje penetracyjne właściwości jest w stanie przebić się bez problemu przez bariery do rangi A włącznie, a i niektóre S mogą przepuścić tak skumulowany pocisk. Oczywiście jeżeli włożymy więcej chakry, niż w standardowej wersji techniki (czyli więcej niż 2000), to będzie ona silniejsza, a zatem może zdołać przełamać też defensywy rangi S. Jeżeli ktoś posiada możliwość wchłaniania żywiołu Raiton, to możliwe jest zneutralizowanie pocisku, a przynajmniej części jego siły. Użycie techniki wiąże się z efektem sparaliżowania używanego ramienia - tak ogromne wyładowanie, które przeszło przez naszą kończynę sprawia, iż na czas maksymalnie 5 tur (w zależności od ilości użytej chakry) pozostaje ona niewładna. Technika jest wyjątkowo chakrożerna, ale też niesamowicie skuteczna, chociaż wymaga długiej chwili na przygotowanie.


Raiton: Yajirushi no Mahi
Ranga: B
Wymagania: Natura Raiton
Rodzaj: Ninjutsu Raiton
Czas nauki 22h
Opis: Szybka i prosta technika. We wskazujących palcach gromadzimy chakrę Raitonu - trwa to wyjątkowo krótko, gdyż można zacząć ją gromadzić dopiero w momencie wykonywania niezbędnego ruchu. Następnie wystawiamy wyprostowaną lewą rękę przed siebie. Kolejnym krokiem jest zbliżenie do siebie wskazujących palców, a gdy są blisko - uwolnienie nieco skumulowanej chakry błyskawicy. Między palcami powstaje łuk wyładowań, który później natychmiast z pomocą chakry i odciągania ręką do tyłu formujemy w prostą strzałę. Przypomina to trochę naciąganie cięciwy łuku. Zaraz po uformowaniu pocisku można go wystrzelić, jednak nie jest to obowiązkiem - jutsu można zatrzymać w formie pocisku, który jest gotowy do wystrzału. Technika jest wyjątkowo przydatna, gdyż jej wykonanie trwa tak szybko, jak ruch ręką. Sam wystrzelony pocisk ma szybkość standardową dla technik Raitonu rangi B, jednak siła jest mniejsza. Nawet po trafieniu w oponenta, jutsu nie jest w stanie wyrządzić żadnych poważniejszych obrażeń. Drobne poparzenia, bolesne skurcze, ale co najważniejsze - miejscowy paraliż. Trafienie w głowę lub tors wiąże się z zupełnym paraliżem ciała na okres jednej tury - układ nerwowy zostaje przeładowany i porażony. Trafienie w kończyny jest równoznaczne z jej paraliżem również na czas jednej tury. Zasięg techniki to maksymalnie 200 metrów - jednak należy wtedy użyć więcej chakry do techniki. Standardowo zasięgiem jest 100 metrów.

Mayaku no Kyōka
Ranga: A
Wymagania: Talent Iryojutsu
Rodzaj: Iryojutsu
Czas nauki: 30h
Opis: Jutsu to polega na wzmocnieniu działania medycznych specyfików, lecz również efektów ubocznych, a także trucizn. Można je zastosować na dwa sposoby. Pierwszy - na sobie. Zażywamy lek, a następnie zawiązujemy pieczęci i używając własnej chakry wzmacniamy jego działanie. Maksymalnie można wzmocnić o 400%. Drugi - na kimś. Zawiązujemy pieczęci, a następnie przykładamy dłoń do leku/trucizny wysyłając do niego chakrę, która wzmacnia działanie. Maksymalnie można wzmocnić o 200%. Jeżeli zaś jest coś lekiem i ma efekty uboczne jak np. Pigułka Żołnierska, to również efekt uboczny się wzmacnia, który w przypadku medykamentów może nawet zabić dlatego trzeba być ostrożnym.

Karada o Sakugen: Kai
Ranga: S
Wymagania: Talent Iryojutsu, Zmysł Dotyku na poz. II
Rodzaj: Iryojutsu/Kinjutsu
Czas nauki: 3dni
Opis: Technika z rodzaju zakazanych jutsu medycznych. Ciało ludzkie oprócz bram Hachimon ma jeszcze jedno ograniczenie jakie zostaje zdjęte siłowo podczas otwierania bram. Bywa, że człowiek w momencie zagrożenia życia swojego lub kogoś dostaje tak duży zastrzyk adrenaliny, że jest wiele silniejszy, sprawniejszy niż normalnie. To automatyczne zdjęcie tej blokady. Prawda jest taka, że wzrost masy mięśniowej pozwala nam przesunąć tą granicę. Blokada ta polega na ograniczeniu możliwości naszego ciała, by nie zostało zniszczone. Dla przykładu, nie podniesiemy głazu, chociaż może nam niewiele brakować, gdyż nie damy zwyczajnie rady. W rzeczywistości mamy jeszcze więcej siły, lecz jest ona zablokowana, gdyż mogłaby prowadzić do zerwania ścięgien, mięśni, pęknięcia żył czy tętnic. Używając tej ryzykownej techniki mamy możliwość zdjęcia ze swojego ciała tej blokady, co skutkuje większymi możliwościami. Nieostrożne używanie jednak może prowadzić do właśnie uszkodzeń albo nawet śmierci, dlatego pomimo sporej możliwości nie możemy użyć całej swojej siły, gdyż prowadziłoby to do zgonu. Warto też wspomnieć, że nie mamy blokady umysłowej przed wykręcaniem kończyn dlatego można wyłamać sobie kości lub wybić je ze stawów. Zdjęcie blokady może maksymalnie trwać cztery tury, lecz co każde 100 Wytrzymałości limit zostaje przesunięty o jedną turę więcej. W dodatku w zależności od rozwinięcia zmysłu dotyku mamy różne limity możliwej do wykorzystania siły. Na poziomie III zmysłu dotyku mamy +10 do każdej z podanych statystyk, zatem bariera przesuwa się o 10 od podstawy. Na poziomie IV zmysłu dotyku mamy +20 do każdej z podanych statystyk, zatem bariera przesuwa się o 20 od podstawy.
Bez uszkodzeń: +20 Siły, +10 Szybkości, Zręczności, Energii
Uszkodzenia mięśni, pęknięcia żył, naderwanie ścięgien: +30 Siły, +20 Szybkości, Zręczności, Energii
Zerwane mięśnie, pęknięcia żył, zerwanie ścięgien: +40 Siły, +30 Szybkości, Zręczności, Energii
Pęknięcie mięśnia sercowego, tętnic: +50 Siły, +40 Szybkości, Zręczności, Energii

Ka Fuka
Ranga: S
Wymagania: Talent Iryojutsu
Rodzaj: Iryojutsu/Kinjutsu
Czas nauki: 52h
Opis: Kolejna technika z działu zakazanych medycznych metod. Technika polega na zawiązaniu 13 pieczęci, a następnie nasze dłonie zostają okryte leczniczą chakrą charakterystyczną dla Iryojutsu. Technika sama w sobie nie jest zadziwiająca, gdyż zwyczajnie leczy, jednak z jedną różnicą. Prawie wszystkie medyczne jutsu polegają na regeneracji tkanek, a to polega na produkcji nowej wykorzystując uszkodzoną. W przypadku braku możliwości wykorzystania uszkodzonej, zniszczonej tkanki technika zużywa więcej chakry. Efekt jest wiele większy, gdyż rozprucie brzucha może zostać bez problemu zaleczone, lecz nie tutaj leżał problem zakazania technik działających na tej zasadzie. Leczenie poprzez produkcje nowej tkanki nie ma granicy, którą ma regeneracja. Gdy regenerujemy nie możemy wyjść poza 100% czyli całkowitej zdrowotności, jednak w tym wypadku możemy, a to skutkuje przeciążeniem biologicznym. Przeciążenie to jest wykroczeniem poza ustanowione przez ciało limity. Np. małe serce  niemowlaka nie dałoby rady pompować krew w ciele dorosłym, gdyż nie docierałaby do mózgu i człowiek by zmarł dlatego granica nie pozwala rosnąć ciału zbyt szybko zostawiając w tyle organy. Przeciążenie zaś może powodować różne rzeczy. Ogromny przyrost masy mięśniowej, która później pęknie, bądź zerwie ścięgna, bądź złamie kości, albo doprowadzi do niedotlenienia mózgu. Można też wyprodukować zbyt wiele krwi, że serce, tętnice i żyły popękają, a z ciśnienia również mózg i gałki oczne oraz drobne naczynia krwionośne. Możliwości jest wiele, a technika w złych rękach może być narzędziem okropnych, nieludzkich, koszmarnych mordów.



Własna Przeklęta Pieczęć

Przeklęta Pieczęć Szaleństwa - Kyōki no Juin
http://i.imgur.com/EJFrTAv.png

Przeklęta Pieczęć Szaleństwa jest ukrytym eksperymentem jednego z członków Konoszańskiej starszyzny wioski - Ratara Zenkichi. Kyōki no Juin początkowo miała wzmacniać wszystkie aspekty, gdyż jej badania oparto na Przeklętej Pieczęci Nieba, która jest jedną z dwóch najsilniejszych. W założeniach miała być zbliżona we wzmocnieniu do Ten no Juin, lecz negatywne efekty miały zostać usunięte, czyli zatracanie się w sobie i niszczenie organizmu. Ostatecznie jednak to nie wyszło. Wzmocnienie może i jest pokaźne, lecz używający popadają w szaleństwo, a regeneracja zamiast naprawiać ciało pobudza do niesamowitego wysiłku szpik, który produkuje ogromne ilości krwi. Jedynie posiadacze Kekkei Genkai "Gałąź Grzechu" mogą przeżyć to, gdyż automatycznie to KG zapanowuje nad produkcją posoki, na tyle, by uzupełniać jej braki jedynie. Motywem przewodnim stworzenia Przeklętej Pieczęci Szaleństwa były duże straty ninja na wojnie oraz spore koszty leczenia rannych.

Tryb Naznaczenia

Noszenie tej pieczęci na sobie wpływa częściowo na nasze zdolności fizyczne, jak i chakre. Minusem jest jednak łatwe popadanie w obłęd, które poniżej Odporności Psychicznej 50 objawia się w krytycznych sytuacjach.

Chakra +250
Siła +10
Szybkość +10
Energia +10
Wytrzymałość +5

Poziom Pierwszy
http://i.imgur.com/N3SDz6l.png

Właściwa aktywacja Kyōki no Juin sprawia, że nasze ciało zostaje pokryte czarnymi, falistymi wzorami rozchodzącymi się od pieczęci. Nasze aspekty fizyczne zostają znacznie wzmocnione, podobnie jak chakra. Nasz organizm zdejmuje z siebie pewną blokadę, która sprawia, że wszelkie ubytki krwi są szybko nadrabiane poprzez produkcję. Minusem tej właściwości jest silne obciążenie organizmu po wyłączeniu oraz wyniszczanie go mocno. Szaleństwo ogarnia nas kiedy walczymy zbyt długo i nie da się nim zapanować jeżeli nie mamy przynajmniej 100 pkt. Odporności Psychicznej.

Chakra +500
Siła +30
Szybkość +30
Energia +30
Wytrzymałość +30

Poziom Drugi

Maksymalne użycie Przeklętej Pieczęci Szaleństwa skutkuje jeszcze poważniejszym wzmocnieniem fizycznych aspektów i chakry. Pozostaje również właściwość poprzedniego poziomu polegająca na produkcji brakującej krwi. Nasza skóra staje się całkowicie szara, a włosy szkarłatnoczerwone. Tęczówki zmieniają kolor na krwisty z pionową, czarną źrenicą, a białka stają się czarne. Zęby wydłużają nam się i przypominają kły. Z głowy wychodzą dwa białe rogi. Wyrastają z boku czaszki i są wysunięte do przodu. Po aktywacji tego stadium od razu popadamy w szaleństwo i nie kontrolujemy samych siebie. Obłęd może objawiać się w różnych postaciach, lecz zazwyczaj jest to atakowanie każdego i nie zwracanie uwagi na żadne niebezpieczeństwa. Podobnie jak zawsze wiąże się to z drastyczną zmianą charakteru. Osoby poniżej 150 pkt. Odporności Psychicznej nie są w stanie opanować się. Po wyłączeniu Kyōki no Juin nasze ciało zostaje potężnie obciążone, a wszelkie regeneracje posoki jeszcze w trakcie działania sprawiają, że organizm zostaje jeszcze mocniej wyniszczony. Bez odpowiednich kuracji nie jest możliwe wielokrotne użycie Poziomu Drugiego.

Chakra +1000
Siła +60
Szybkość +60
Energia +50
Wytrzymałość +50




Ostatnio edytowany przez Chifuyu (07-10-2017 15:35:19)


https://i.imgur.com/heX80Wy.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
http://emnieruchomosci24hat.eu BetónovĂŠ Ĺžumpy Martin przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs. masaż Ciechocinek apartamenty Bułgaria