Hakke Hasu
Ranga: A
Czas nauki: 50h
Użytkownik Byakugan dzięki swojemu kekkei genkai namierza 3 żyły i 2 tętnice w sercu następnie atakuje przeciwnika jedną dłonią, samymi opuszkami palców w których nagromadzona jest chakra. Gdy użytkownik trafi przeciwnika w namierzone punkty, uwalnia chakre z palców która po dostaniu się do żył i tętnic blokuje w nich przepływ krwi co prowadzi do zgonu.
Tylko użytkownik Byakugan
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Henkou
Ranga: B
Czas Nauki: 2 dni
Umiejętność stosowana przez shinobi używających różnych stylów TaiJutsu. Umiejętność polega na płynnych i szybkich przejściach między stylami, w ten sposób ninja może używać jednego stylu do ataku a drugiego do obrony co znacznie upraszcza walkę.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Koware Yasui
Ranga Stylu :B
Zalety: Szybkość, Wytrzymałość
Wady: Po dłuższym czasie stosowania meczący
Czas nauki: 4 dni
Jest to styl stosowany do walki z przeciwnikiem uzbrojonym. Styl cechuje się przede wszystkim szybkością. użytkownik tego stylu jest wstanie uniknąć praktycznie wszystkich cięć zadanych przez oponenta a także jest w stanie łatwo odebrać mu broń lub własnoręcznie ją zniszczyć.
BONUSY: +15 Szybkość, Wytrzymałość, +10 Energia
Jutsu:
Tettai
Ranga: D+
Czas nauki: 6,5h
Ta technika jest stosowana najczęściej po uniknięciu cięcia. Po uniku wyprowadzamy potężne kopnięcie od dołu w nadgarstek przeciwnika z przesunięciem stopy w kierunku dłoni, co umożliwia skuteczne rozbrojenie.
Yaburu
Ranga: B
Czas nauki: 12,5h
Gdy przeciwnik wyprowadza cięcie chwytamy miecz oburącz, składając dłonie w geście modlitewnym s ostrzem po między nimi. Ważne jest aby ostrze złapać nie centralnie w środek dłoni tylko w na stawach palcowych. Gdy już trzymam za klingę szybko przepuszczamy chakre z jednej dłoni do drugiej przez miecz. Chakra osłabia strukturę ostrza i teraz jednym silnym, zdecydowanym ruchem łamiemy ostrze.
Nagare
Ranga: B
Czas nauki: 20,5h
Jest to podstawowy unik, dzięki któremu jesteśmy w stanie unikać praktycznie wszystkich cięć. W rzeczywistość unik ten składa się z trzech pojedynczych dobrze skoordynowanych ruchów: Fowado, Kouhou, Soba.
Fowado- Jest to ruch który cechuje się poruszaniem w przód.
Kouhou- Przeciwieństwo "Fowado" ten ruch opiera się na poruszaniu w tył
Soba- Odbiega od reszty ponieważ dotycz poruszania się na boki
Osoba która opanuje tą technikę, może swobodnie unikać cięci wyprowadzanych z każdej strony, z boku wygląda to jakby odpływała od ostrza bądź jak by z nim tańczyła.
Ostatnio edytowany przez Haruki (22-12-2012 22:36:45)
Offline