Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 07-06-2012 01:02:31

 Uchiha Izuna

https://i.imgur.com/Xzz3436.jpg

Zarejestrowany: 06-09-2008
Posty: 1307
Punktów :   
Grupa Krwi: 0
Wzrost/Waga: 180.8/70.9

Własne - Uchiha Izuna

Styl Taijustu

Nazwa: Izuna Kumite
Opis: Styl oparty na bardzo szybkich i silnych ciosach w różne partie ciała. Po aktywowani Sharingana dochodzi jeszcze celność.
Zalety: Szybkość, siła, celność(tylko przy aktywowanym Sharnganie)
Wady: Mała celność(bez aktywacji Sharingana), bardzo męczące.
Trening: Ciężki trening z obciążeniem nacisk na szybkość i siłę.
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Kikku tora
Ranga: B
Czas nauki: 16 h

Opis: Opis: Użytkownik rozpędza się biegnąc na wprost przeciwnika gdy osiągnie odpowiednią prędkość wyskakuje ponad przeciwnika wykonując przewrót- przez co nabiera rotacji i cios staje się mocniejszy, i wymierza kopniaka piętą w kark.
https://www.youtube.com/watch?v=ntLtMNO1GJM 1:22:39

Insutanto tora
Ranga: B
Czasn nauki: 18h

Opis: Opis: Przy pomocy Shunshin no justu w błyskawiczny sposób "lecimy" na przeciwnika i przy pełnej szybkości wymierzamy potężny cios zamkniętą pięścią w  splot słoneczny przeciwnika. Ciężko pozbierać się po tym uderzeniu.
Wymagane: Shunshin no justu.



Techniki :
                                                                     
Raiton

Raiton: Raikiruu
Ranga Techniki: C
Czas nauki: 2 dni
Opis: Po wykonaniu 5 pieczęci w dłoni pojawiają się wyładowania elektryczne. Technika łudząco przypominająca Chidori lecz siła atakuj jest dużo słabsza.


Chidori Cut
Ranga Techniki: A
Czas nauki: 4 dni
Opis: Po wykonaniu 3 pieczęci identycznych jak w podstawowym Chidori użytkownik kumuluje wyładowania elektryczne w dwóch palcach następnie wystrzeliwuje w przeciwnika wiązkę elektryczności która porusza się z wielką prędkością i paraliżuje przeciwnika.

Raiton: Raiden
Ranga: A
Czas nauki: 3,5 dnia

Opis: Przed użyciem techniki należy wykonać klona następnie zarówno klon jak i użytkownik wytwarzają w swojej dłoni chidori. Po krótkiej chwili oba chidori łączą się tworząc elektryczny łańcuch zdolny przeciąć praktycznie wszytko. Technika wygląda tak że klon i użytkownik łączą swoje chidori i się rozbiegają a między nimi jest elektryczna wiązka, gdy biegną wszystko co stanie na drodze wiązki zostaje przecięte Maksymalna długość łańcucha może wynosić 7 m.

Wymagania: Stworzenie klona, znajomość chidori

Chidori Yari
Ranga: A
Czas nauki: 5 dni

Opis: Justu bazujące na Chidori Nagashi ziała identycznie jak Chidori Nagashi z ta różnicą, że końce wyładowań elektrycznych są ostro zakończone przypominające włócznie dzięki czemu można przebić nimi przeciwnika. Maksymalna ilość włóczni to 10.

Katon

Katon: Nova no Justu
Opis: Jest to 3 poziomowe justu
I poziom: Ninja składa 10 pieczęci następnie składa dłonie(jak do pacierza:P) po krótkiej chwili w okół użytkownika pojawiają się płomienie i po krótkiej chwili użytkownik rozkłada ręce i powstaje fala uderzeniowa która odpycha wszystkich w promieniu 15 metrów. Fali uderzeniowej towarzyszy również gwałtowny skok temperatury który jest w stanie poparzyć przeciwnika

Ranga Techniki: B
Czas nauki: 24h

II poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak w poziomie pierwszym tylko okres koncentracji wydłuża się dwukrotnie dzięki czemu siła techniki jest większa. Fala uderzeniowa ma w tym wypadku promień 30m jest znacznie silniejsza, temperatura jest w stanie poważnie poparzyć przeciwnika 
Ranga Techniki: A
Czas nauki: 3 dni
                             
III poziom: Wszystko odbywa się tak samo jak przy I i II poziomie lecz w tym przypadku okres koncentracji znacznie się wydłuża ogień kumulujący się wokół użytkownika podnosi się do niewyobrażalnej temperatury. Na tym poziomie zasięg fali uderzeniowej ma promień 100m   temperatura spokojnie może zwęglić przeciwnika. Jednak używając ten poziom użytkownik traci całą swoją chakrę i jest na granicy śmierci.
Ranga Techniki: S
Czas nauki: 5 dni

Katon: Shawa no Boru
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni
Opis: Użytkownik wytwarza wokół siebie liczne kule ognia przy użyciu, dokładnie tyle samo pieczęci co w przypadku Katon: Goukakyuu no Jutsu, a następnie bombarduje nimi dany obszar. Minusem techniki jest to iż owe kule ognia nie są samonaprowadzające więc technika sprawdza się wyłącznie w walce z wieloma przeciwnikami. Ilość kul zależy od chakry użytkownika może być jedna kula lub nawet sto. Technika chakrożerna. 

Wymagania: Znajomość techniki Katon: Goukakyuu no Jutsu

Katon: Yajirushi
Ranga: B
Czas nauki: 24h
Opis: Technika polega na wystrzeleniu z usty ognistego pocisku który przybiera kształt strzały. Owa strzała jest podgrzana do bardzo wysokiej temperatury, leci błyskawicznie do wybranego obiektu przebijając go na wylot i parząc miejsce przebicia. Może również służyć do strącenia broni miotanej. Minusem techniki jest to iż jednorazowo nie można wystrzelić więcej niż jednej strzały.

Katon: Ryūsei no Mokushiroku
Ranga: S
Czas nauki: 15 dni

Opis: Do wykonania tego just niezbędny jest klon. Użytkownik łączy obie dłonie i kumuluje między nimi ogromne ilości niezwykle skoncetrowanej chakry katon (3000) która przyjmuje kształt kuli o wielkości dwukrotnie większej niż zwykły Rasengan. Po skumulowaniu chakry klon nasyca kulę ognia chakrą Fuuton, następnie użytkownik wyrzuca kulę wysoko w powietrze. Zawarta w kuli chakra Fuuton zaczyna wciągać otaczające kulę powietrze dzięki czemu kula zaczyna się powiększać. Po 5 turach od wyrzucenia technika jest gotowa do użycia kula powiększa się do gigantycznych rozmiarów jej promień wynosi 100m. Następnie użytkownik przy pomocy chakry kieruję kulę w przeciwnika. Po uderzeniu następuje ogromny wybuch niszczący wszystko na swojej drodze nawet użytkownika technik.

Wymaga: Natury chakry Katon i Fuuton, materialny klon.


Fuuton

Safu no justu
Ranga: B
Czas nauki: 1 dzień

Opis: Aby wykonać tą technikę niezbędny jest jakiś płaski przedmiot na którym można stanąć oraz Natura chakry fuuton. Gdy już użytkownik stanie na owym przedmiocie przy pomocy stóp "nasyca" go chakrą fuuton a następnie zaczyna unosić się w powietrzu. W określonym momencie użytkownik wysyła porcje chakry do owego przedmiotu co pozwala mu na "surfowanie" w powietrzu z prędkością odpowiadającą tej z którą może poruszać się "pieszo". Maksymalna odległość przemieszczania się w powietrzu to 1 km, po tej odległości użytkownik zmuszony jest wylądować i na nowo wznowić "lot"

Atsuryoku
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni

Opis: Technika żywiołu wiatru. Po skumulowaniu chakry w płucach użytkownik "wydmuchuje" cienki strumień wiatru(średnica kolo 2 cm) pod ogromnym  ciśnieniem. Strumień bez problemu przecina drzewa/skały/ciało przeciwnika. Czas trwania techniki związany jest głównie z ilością powietrza skumulowanego w płucach użytkownika(około 30s). Zasięg techniki wynosi 50 metrów, strumieniem można sterować poprzez poruszanie głową jednak wykonując technikę nie można się przemieszczać.

Fuuinjustu

Meisei no chakra
Ranga: A
Czas nauki: 4 dni

Opis: Jest to Fuuinjustu. Justu polega na stworzeniu bariery a nawet nie bariery a niewidzialnej aury na obszarze o promieniu 50 metrów. Na obszarze owej aury żadne doujustu, sensoryk nie jest w stanie wykryć chakry(oczywiście prócz użytkownika techniki). Przez aurę można zwyczajnie w świecie przejść jednak gdy się to zrobi użytkownik wie dokładnie w którym miejscu została naruszona.  Technika idealna do ukrycia swojej kryjówki. Oby stworzyć aurę należy wykonać 10 specjalnych pieczęci a następnie przyłożyć rękę do ziemi.  Jednorazowo na wykonanie techniki trzeba zużyć dużo chakry. Aby zneutralizować technikę należy znaleźć pieczęć i przy pomocy punktowego justu uderzyć w nią.

Rokku no chakra
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni

Opis: Przed wykonaniem techniki pierw należy wykonać Mesei no chakra. Jest to specjalna pieczęć nakładana na shinobi która wpływa na przepływ ich chakry i ją blokuje. Jednak owy shinobi musi znajdować się w zasięgu Mesei no chakra gdy wyjdzie poza pieczęć automatycznie znika. Justu idealne do trzymania więźniów lecz mało praktyczne w walce. Pieczęć działa tylko na shinobi z chakrą 1500 i mniejszą.

Ora no chakra
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni

Opis: Jest to rozwinięcie techniki Meisei no chakra tym razem pieczęć zakładana jest na użytkownika techniki dzięki czemu chakra użytkownika jest nie widoczna tak samo jak w przypadku pierwotnej techniki dla żadnego sensoryka ani shinobi posiadającego Doujustu. Przygotowanie techniki zajmuje dłuższą chwilę i polega na tym, że shinobi staje nieruchomo i składa 10 specjalnych pieczęci po czym na ziemi tworzą się znaki pieczęci, gdy już znaki będą przygotowane następuje powolny proces przechodzenia pieczęci z ziemi na ciało użytkownika. Po zakończeniu pieczętowania ciało używającego techniki pokryte jest pieczęcią- wygląda bardzo podobnie jak przeklęta pieczęć. Po zakończeniu chakra użytkownika jest zamaskowana. Fuuinjustu posiada jednak ograniczenia. Pierwszą z nich jest to iż chakra przelana do pieczęci nie zależnie od posiadanej jej zasobów musi stanowić połowę chakry użytkownika dla przykładu jeżeli ktoś posiada 4000 chakry pieczęć pobiera 2000 a użytkownikowi zostaje drugie 2000. Drugie ograniczenie jest czasowe pieczęć  może znajdować się na użytkowniku nie dłużej niż 12h po tym czasie pieczęć znika. Ostatnim ograniczeniem jest fakt iż znajdując się pod działaniem pieczęci nie można używać technik które w krótkim czasie "wyrzucają" dużą ilość chakry np. Katon: Goukakyuu no Justu gdyż nagły wyrzut chakry może rozerwać pieczęć.


Genjustu

Saimin no justu
Ranga: A
Czas nauki: 3 dni

Opis: Genjustu polegające na niczym innym jak wprowadzeniu przeciwnika w hipnozę, po złożeniu jednej pieczęci-niezbędne jest również usłyszenie głosu wykonującego technikę, oponent przechodzi w fazę hipnozy w trakcie której użytkownik może wydawać mu proste rozkazy np. wstań, chodź za mną, nie ruszaj się itp. Jeżeli chodzi o trudniejsze komendy jak na przykład zmuszenie do walki itp nie jest to możliwe ponieważ osoba uwięziona w tym Genjustu zachowuje się jak lunatyk, wszystko wykonuje bardzo mozolnie. Wadą techniki jest to iż shinobi posiadający odporność psychiczną większą od 100 bez problemu mogą uwolnić się z Genjustu. Maksymalny czas utrzymania techniki to godzina.

Ostatnio edytowany przez Uchiha Izuna (11-10-2017 14:15:08)


http://chomiczek.uploadfile.pl/pobierz/1321841---pueg/5316677400_1326980696.jpg

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
酒店 波连斯萨 olejek pomarańczowy kochamypokemony nocowo opinie