Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 05-04-2012 22:45:16

 Itachi

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

1032197
Skąd: Się tu wziąłem?
Zarejestrowany: 10-02-2008
Posty: 4542
Punktów :   16 
Wiek: 24 lata
Oczy/Włosy: Sharingan III Tomoe / Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 185,5 cm / 60kg

Własne - Itachi

Techniki bez wykorzystania personalnych umiejętności.

Kasai no misairu (Technika miecza)
Ranga: B
Czas nauki: 24h (wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Nasz miecz zaczyna płonąć, a na końcu jego zbiera się ognista kula, którą możemy rzucić jakby lub wystrzelić w cel z miecza. Po trafieniu cel zostaje mocno poparzony oraz podpalony. Wielkość kuli zależy od chakry włożonej w to jutsu.


Furasshu kasai
Ranga: B
Czas nauki: 2dni
Opis: Jest to technika Dansoujutsu polegająca na możliwości teleportacji w miejsce gdzie płonie ogień z naszą chakrą. Technika bardzo wygodna, gdyż możemy podpalić cel i przeteleportować się do niego, w miejscu w którym staliśmy pojawia się płomień dzięki czemu możemy wrócić do miejsca startowego.


Katon: Honoo no hashira
Ranga: A
Czas nauki: 3dni
Opis: Na palcu zapalamy mały płomyk, którym strzelamy lub rzucamy w cel. Gdy płomyk trafi i utrzyma się na 1 sekundę bez zgaśnięcia to w miejscu w którym był nagle pojawia się ogromny ognisty filar o średnicy 5m. Technika jest na tyle potężna by zabić.


Daburu mangekyō no yōna sakkaku
Ranga: S
Czas nauki: 7dni ( Wymagany Mangekyō Sharingan )
Opis: Jest to potężne genjutsu, którego moc kryje się w możliwości dwupoziomowej iluzji. Na początku łapiemy cel w jakiekolwiek genjutsu, może być to najsłabsze rangi D, wtedy używamy Mangekyō Sharingana by złapać przeciwnika w drugi poziom genjutsu. Następnie cel uwalnia się, lub sami uwalniamy go z pierwszego poziomu i jest w drugim. Drugi poziom cechuje się tym, że możemy manipulować wszystkim, jest idealnie przypominający świat realny. Odczucia celu złapanego w to genjutsu są realne, ponieważ jeżeli cel skacze w genjutsu, w świecie realnym też skacze, jeżeli wykonuje technikę, to również w realnym wykonuje technikę. Jeżeli wymyślimy w genjutsu coś czego tak naprawde nie ma w realnym, a nasz cel dotyka tego w iluzji, wydaje mu się jakby dotykał tego naprawde. Z owego genjutsu nie da się wyrwać, lecz jest ogromnym obciążeniem dla użytkownika. Poprzez to, że cel uwolnił się z pierwszego genjutsu, jest nie świadomy, że nadal jest w genjutsu.


Kasai pooru (Technika miecza)
Ranga: B
Czas nauki: 24h ( wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Skupiamy chakre w mieczu, po czym wbijamy go w ziemie i wysyłamy chakre do ziemi, następnie patrzymy na miejsce w odległości max. 50m od siebie i w tamtym miejscu z ziemi wychodzi słup ognia o średnicy 1,5m. Technika jest zdolna dotkliwie poparzyć, lecz nie zadaje większych obrażeń.


Suiton: Abura no nagare
Ranga: C
Czas nauki: 19h
Opis: Technika podobna do Suiton: Kokuun no Jutsu, lecz tutaj zamiast deszczu ropy, wypuszczamy z ręki strumień ropy naftowej, który w połączeniu z Katonem lub ogniem jest zabójczą techniką.


Yooyuu burēdo (Technika miecza)
Ranga: C
Czas nauki: 15h ( wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Rozgrzewamy swój miecz do ogromnych temperatur, nasz miecz wytrzymuje ową temp. dzięki zaklęciu Katon, lecz w konfrontacji z mieczem bez zaklęcia może stopić ostrze. Technikę można wykorzystać nie tylko do topienia broni, lecz rozgrzewania stali jak np. w Kunai, by poparzyć dłoń przeciwnika sprawiając, że ją upuszcza.


Katon: UzuHi
Ranga techniki: S
Czas nauki: 9dni (Wymagana umiejętność perfekcyjnego opanowania żywiołu Katon)
Opis: Technika UzuHi to technika mająca 2 tryby. Tworzy się w ręku najpierw płomień który zmienia się w kulke i jest jakby "jądrem" kuli, wokół tego "jądra" tworzą się warstwy chakry - im więcej warstw tym silniejsza technika. Każda warstwa zwiększa zużycie chakry. Po utworzeniu takiej kuli można ją wykorzystać w dwa sposoby:
1. Uderzyć kulą w przeciwnika, gdzie jądro to zapalnik, a warstwy utworzone to materiał wybuchowy. Po uderzeniu w przeciwnika kula wybucha. Od 3 warstw możliwe jest rozerwanie przeciwnika, a od 4 własne poranienie przez wybuch.
2. (Mniej chakry potrzeba na wykonanie niż w 1 trybie) Uderzyć kulą w przeciwnika brzuch (ośrodek chakry), wcielając tym samym naszą ognistą chakre do całego układu krążenia chakry. Nasza chakra miesza się z chakrą przeciwnika blokując mu wykonanie technik. Nasza chakra może równiez parzyć od wewnątrz płynąc w układach krążenia. Do zablokowania technik wystarczy już 1 warstwa. Im więcej warstw tym większa blokada, ból i czas blokowania.


Katon: Hi
Ranga: D
Czas nauki 6h (Wymagana umiejętność perfekcyjnego opanowania żywiołu Katon)
Opis: Jest to zwykłe wydmuchnięcie niewielkiego płomienia bez zawiązywania jakiej kolwiek pieczęci.
Przydatne gdy jesteśmy związani lub potrzebujemy coś podpalić.


Katon: Kasai Katto (Technika miecza)
Ranga: C
Czas nauki: 12h (wymagany miecz zaklęty żywiołem Katon)
Opis: Jest to technika w której na chwile pokrywamy swój miecz ognistą chakrą, następnie bierzemy szeroki zamach i wykonujemy cięcie, w lini, w której wykonaliśmy cięcie pojawia się łukowate ostrze które leci w danej lini. Takie cięcie ma zasięg max. 5m lecz w miare treningów można wydłużyć.

Katon heiko-zuki (Taijutsu)
Ranga: C
Czas nauki: 8h
Opis: Chwilowo pokrywa się nogi chakrą Katon wzmacniając ich siłę. Trwa to kilka sekund.


Katon Karyū no Tekken (Taijutsu)
Ranga: C
Czas nauki: 15h (Wymagana umiejętność perfekcyjnego opanowania żywiołu Katon)
Opis: Jest to stworzenie wzmocnienia pięści - czegoś w stylu rękawicy zbroi. Technika zwiększa siłe uderzeń oraz pozwala podpalić cel. Technika w porównaniu do Katon heiko-zuki może trwać dość długo.

Hitotsu no Moiji Fuuin
Ranga: A
Czas nauki: 36h
Opis: Na przedmiot o wielkości maksymalnej 30cm x 30cm nakleja się notkę z zapisanym znakiem "jeden - pieczęć". Następnie zawiązuje się jedynie jedną pieczęć aczkolwiek jest to inna, specjalna pieczęć ręczna. Składa się środkowy i wskazujący palec jak do pistoletu, a kciuk podnosi, tak samo robi się z drugą dłonią wtedy "wsuwa" się jedną dłoń za drugą tak, ze prawa jest skierowana palcami w lewo, a lewa w prawo. Wtedy napis z notki przenika na przedmiot i zostaje na nim tworząc pieczęć. Od tego momentu przedmiot zostaje zapieczętowany. Można go normalnie przenosić, lecz nie da się go w żaden sposób użyć, ani nawet zniszczyć. Nie zadziałają nawet płomienie Amaterasu, czy Susanoo, trzeba najpierw zdjąć pieczęć, a może to zrobić jedynie nakładający. Innym sposobem jest wchłonięcie pieczęci przez zewnętrzną technikę pokroju Miecza Totsuka. Po śmierci użytkownika pieczęć znika.

Eien Shōheki Fūin
Ranga: S
Czas nauki: 10dni
Opis: Potężna technika pieczętująca pomieszczenie. Po zawiązaniu serii 64 pieczęci i skumulowaniu ogromnej ilości chakry (2500) przykładamy ręce do ściany szczelnie zamkniętego pomieszczenia z jednym tylko wejściem, które jest zamknięte. Technika nakłada się na budowle do rozmiarów sześcianu o wymiarach 50 x 50. W pomieszczeniach na, które nakłada się jutsu nie może znajdować się żaden człowiek. Po nałożeniu techniki dostęp do niej ma jedynie osoba nakładająca Fuuinjutsu, lecz by ktoś inny miał wejście musi przelać swoją chakre do specjalnej notki, w której jest już chakra nakładającego. W ten sposób dwie chakry mieszają się umożliwiając utworzenie klucza. Następnie nakładający musi przykleić do wejścia notkę i zawiązać 16 pieczęci, po tym notka zostanie wchłonięta i kolejna osoba uzyska dostęp. By otworzyć wejście należy przyłożyć dłoń i przelać trochę własnej chakry w nie. Wejście nie otworzy się nigdy siłą nawet jeżeli to zwyczajne drzwi, podobnie jak ktoś ma dostęp do niego to drzwi nie otworzą się nawet jeżeli spróbuje, gdyż jedynym sposobem jest przelanie chakry, wtedy drzwi automatycznie same się otwierają po 15 sekundach zamykając również automatycznie bądź od razu po wejściu uprawnionego ninja jeżeli zawiąże jedną pieczęć. Jutsu to sprawia, że wejście mają jedynie uprawnione osoby przez nakładającego. Nakładający nie ma w wejściu własnej notki, domyślnie jego jutsu umożliwia mu wchodzenie bez tego. Technika sprawia również, że pomieszczenia są niezniszczalne bez wyjątku oraz wszelka chakra wewnątrz zostaje całkowicie ukryta. Sama technika jednak nie pozostaje ukryta zatem, gdy spojrzy się na to pomieszczenie przez Doujutsu widać nałożone Fuuinjutsu. Sporym minusem techniki jest fakt, że potrzeba ją "ładować" raz na trzy miesiące używając znów ogromnych ilości chakry (2500).
Technika raz nałożona pozostaje aktywna przez trzy miesiące, do tego czasu nie ma możliwości jej zdjęcia lub przełamania. Dopiero, gdy sama wygaśnie wtedy znika całkowicie. Inne osoby znające tą technikę również nie mogą jej zdjąć.



Własne umiejętności


Materializacja Chakry
Ranga: S
Czas nauki: 17dni ( Do tej umiejętności potrzebna jest inna - Perfekcyjne opanowanie żywiołu - żywiołu wybranego do materializowania)
Opis: Umiejętność pozwalająca na materializowanie chakry i utwardzania jej bez potrzeby wykonywania jutsu. Technika ta pozwala tworzyć zbroje, tarcze, broń stworzoną ze zmaterializowanej chakry.



Techniki umiejętności materializacji chakry:


(nazwa żywiołu - w moim wypadku Katon) no Yoroi
Ranga: S
Czas nauki: 5dni
Opis: Potężna technika pozwalająca na stworzenie na ciele zbroi ze zmaterializowanego, utwardzonego żywiołu ( u mnie Katon ). Zbroja stworzona np. z Katon pozwala na zablokowanie każdej techniki Katon rangi A , a nawet niektórych rangi S jeżeli wykorzystane będzie dużo chakry do utwardzenia zbroi. Jeżeli zablokujesz np. Katon: Ryuuka no Jutsu zbroją Katon to pochłoniesz ogień tej techniki i chakre w niej zawartą - tą pochłoniętą chakre można wykorzystać do kontrataku, nie można jej wchłonąć - tylko wykorzystać do techniki. Zbroja ta pozwala po odpowiedniej ilości włożonej w nią chakry na blokade kunaii, shurikenów itp.
Po wytrenowaniu tej techniki można tworzyć np. sam puklerz, hełm lub nagolenniki.


https://i.imgur.com/3BM26xP.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
OleĹĄnice reviznĂ­ ĹĄachty sanok.szambobetonowe-mardor.pl Villa Privilege STUDIO RESIDENCE CONDOMINIUM nocleg w ciechocinku