Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 03-08-2012 20:35:58

 Fox

https://i.imgur.com/nVOFOzC.jpg

11439095
Call me!
Zarejestrowany: 02-03-2008
Posty: 1094
Punktów :   

Własne - Fox

----------------------------------------JUTSU----------------------------------------



Toromindo
Typ: Ninjutsu
Ranga: S
Czas nauki: 7 dni
Opis: Technika polegająca na tym iż w naszej dłoni za pomocą tatuaża obojętnie jakiego (w moim przypadku tatuaż gunbai na lewej dłoni) pojawia się specjalna wybuchowa notka i dużej sile. Po chwili otaczamy ją kulą z mieszanki naszych natur chakry, która jest całkiem elastyczna. Uderzamy nią najczęściej w brzuch przeciwnika prawie jak Rasenganem. Pojawienie się notki i kuli trwa dosłownie dwie-trzy sekundy, tak więc możemy ją wykonać tuż obok przeciwnika. Powoduje ona ciężką ranę w brzuchu, a sam wybuch odrzuca przeciwnika z dużą siłą na kilkanaście metrów.
Wymagana wielożywiołowość, zgoda Admina.

Dla tych którzy niezbyt wiedzą o co mi chodzi niech obejrzą ten FILM od 1:48 do 1:55 .
Przyznam że chodziło mi dokładnie o wykonanie tego samego co robi Brolly, tylko taki system udało mi się opracować, mam nadzieję że pasuje.

Fuuin Gaikokujin

Czas nauki: 50h
Ranga: S

Jest to technika pieczętująca. Dzięki niej użytkownik może zapieczętować szczególne miejsce, pomieszczenie. Poprzez przyłożenie ręki do miejsca wejścia tworzymy specjalną barierę która jest idealnie odwzorowana do kształtu pomieszczenia. Aby wejść do środka trzeba przyłożyć do tego miejsca dłoń i z palców wysłać specjalną kombinację chakry, która działa na zasadzie sejfu. Bariera jest nie do przełamania nawet dla Bijuu, czy technik typu Susanoo. Ostateczna wersja zapieczętowania pomieszczenia.

Sposoby na złamanie techniki:
1. Znana kombinacja pozwalająca na przejście.
2. Zmuszenie użytkownika do opuszczenia bariery.
3. Zabicie użytkownika techniki.

  Ishitsubutsu

Ranga: C

Genjutsu te pozwala nam wytworzyć między sobą a drugą osobą iluzji pozwalającej np. do rozmów lub pokazywania przeszłości użytkownika. Wymaganiem jest spojrzenie partnerowi/przeciwnikowi w oczy. Tworzymy iluzję w której obaj - zarówno użytkownik jak i złapany stoją naprzeciw siebie, można wtedy spokojnie rozmawiać. wizja w Genjutsu trwa aż do zakończenia, a w rzeczywistości jest to czas pięciu sekund.
Drugie - pokazywanie przeszłości również trwa w rzeczywistości pięć sekund, ale w genjutsu może to być wiele godzin. Użytkownik może jedynie wytwarzać iluzję ze swojej przeszłości.

Można złapać w takie genjutsu inną osobę również za pomocą klona.
W przypadku MS'a bądź Eternal'a genjutsu trwa w rzeczywistości sekundę.

Wymagany II poziom Sharingana.

Katon/Fuuton/Raiton Bakuhatsuha
Ranga S
Typ Ninjutsu
Czas nauki 7 dni
Opis techniki: Shinobi dzięki zgromadzonej chakrze w całym ciele wypuszcza gwałtownie ją wypuszcza tworząc efekt eksplozji własnego ciała, jakby kopułę z chakry. Technika może być zaklęta w dowolną naturę chakry użytkownika. Jest niezwykle chakrożerna oraz trudna do wykonania, z racji że w całym ciele chakra musi być idealnie zgromadzona na takim samym poziomie. Dlatego jej przygotowanie trwa około pięciu sekund. Zasięg techniki to promień maksymalnie 20 metrów, jednak w tym obszarze wszystko zostaje niszczone naturą chakry. Wadą techniki jest to, że wybuch nie obejmuje od razu wyznaczonego terenu, jednak rozrasta się na niego z naszego ciała. Im lepiej opanowana technika, tym następuje szybciej. Ogólnie technika stworzona do tego, że gdy ktoś już w nią wpadnie to nie jest w stanie praktycznie tego przeżyć, jedynie specjalny sposób, typu teleportacji, niesamowitej defensywy(Susanoo, Chakra Bijuu, no Yoroi) daje szansę na przetrwanie.
Katon
W tej formie dosłownie wszystko w zasięgu techniki zostaje spalone, w środku 'kopuły' dosłownie wszystko się spala, pełno ognia. Niestety przy tym użyciu użytkownik również lekko oparza siebie zarówno na zewnątrz jak i od środka, przez co zbyt częste używanie techniki w krótkim czasie zwyczajnie doprowadzi do spalenia ciała.
Fuuton
Styl Wiatru działa na 'kopułę' w trochę inny sposób, a mianowicie w jej wnętrzu rozpętuje się wichura i dookoła użytkownika rozpętuje się masa skumulowanych, pod dużym ciśnieniem cięć powietrza, podobnych do tych z techniki Kyouryoku No Kaze, jednak w tym wypadku jest ich znacznie więcej. Podsumowując, ciało przeciwnika zostaje rozdarte na strzępy W tej formie ciało użytkownika zostaje poddane na próbę wielkiego ciśnienia, co powoduje lekkie rozrywanie narządów i całego ciała, jednak nie są one w pojedynczym użyciu na tyle silne by przeszkadzać w poruszaniu się, ale za to odczuwamy potężny ból.
Raiton
Styl błyskawic działa podobnie do stylu wiatru, jednak zamiast powietrza znajduje się wręcz tysiące wyładowań, które ostatecznie latają po terenie jak szalone. Przeciwnik otrzymuje tyle uderzeń mini-piorunów, że jego ciało zostaje posiatkowane. Po użyciu tej natury mięśnie użytkownika dostają lekkiego paraliżu.


Podsumowując, technika wymaga chwilowego skupienia, doświadczeni Shinobi mogą dostrzec jej użycie i starać się uciec i do tego jest ona szkodliwa gdy jej nadużywamy.
Dla zobrazowania, jak powinna wyglądać mniej-więcej kopuła, dodaję obrazek. Za każdym razem jej proporcję są takie same, różni się tylko jej zawartość, a mianowicie jaka natura chakry w niej panuje.
https://i.imgur.com/gGvIJ9o.jpg

----------------------------------------Umiejętności----------------------------------------








Gunbai Elemental Ninjutsu

Polega to na tym, że dzięki Gunbai możemy używać technik żywiołowych bez używania pieczęci coś jak wachlarzem. Np odskakując robię zamach Gunbaiem i wymawiam nazwę techniki np. Gouka Mekkakyu. Zabiera mi to normalnie tyle chakry co zwykle jednak ogień nie wydobywa się z ust tylko z zamachniętego Gunbaia i wystarczy złożyć tylko jedną pieczęć a mianowicie pieczęć tygrysa, żadnej innej kombinacji.
Żeby użyć tej umiejętności trzeba mieć naznaczone Gunbai swoimi naturami chakry.

Ranga: A
Czas nauki: 24h
Wymagana zgoda Admina, Gunbai.

----------------------------------------Tatuaż----------------------------------------





http://i50.tinypic.com/2m6633o.jpg
Miejsce: Obojętnie
Cena: ------ (Tatuaż własny)
Opis: Tatuaż który wykonuję sam. Pozwala on na przyzwanie Gunbai w dowolnej chwili nie tylko gdy jest nam potrzebne ale nawet w czasie walki nie ma ograniczeń. Przykład: Wyrzucam Gunbai w powietrze, po chwili odskakuję i za pomocą tatuaża znów je mam przy sobie.
Czyli dzięki niemu mogę przyzywać do siebie Gunbai kiedy zechcę nie tylko jak jest w innym miejscu oddalonym ale również kiedy jest obok. Zabiera minimalne pokłady chakry.


----------------------------------------Styl Taijutsu----------------------------------------



Blanco

Jest to styl walki polegający na atakach szczególnie z zaskoczenia jednak również silnych i niszczących. Przeważnie ataki są stosowane gdy przeciwnik jest unieruchomiony/ogłuszony/zaskoczony. Jest on idealny do wykańczania przeciwnika i świetnie współgra ze stylem Nekowan/Gouken Ryuu. Ataki są wzorowane na walkach wrestlerów.

Zalety: Siła, Zręczność, Szybkość, Wytrzymałość
Wady: Obrona, przeciwnik najczęściej musi być lekko ogłuszony lub unieruchomiony, wymagają bliskiego kontaktu, i pewnej pozycji.
Dla kogo: Zręcznych, szybkich, silnych i kreatywnych shinobi.
Trening: Ten styl mogą opanować jedynie użytkownicy Sharingana ponieważ użycie wielu technik wymaga przewidywania ruchów przeciwnika by mieć pewność ataku. Wcześniej jednak ninja musi mieć wytrenowany styl Nekowan lub Gouken Ryuu. Nauczyć się go można od innego użytkownika za jego zgodą.
Styl ten dodaje +15 do Wytrzymalosci, Szybkosci, Sily, +5 do Zrecznosci


Ranga Stylu: A
Czas nauki: 15 dni.


Techinki: (dla lepszego ogarnięcia ataków dodam gify)


***RKO***
http://09.img.v4.skyrock.net/09d/wwe-gifs-catch/pics/2585876371_1.gif
Ranga techniki: A
Czas nauki: 20h
Atak często zadawany z zaskoczenia lub gdy przeciwnik jest ogłuszony/unieruchomiony. Podskakując łapiemy przeciwnika za kark i spadamy na ziemię łamiąc go. Po użyciu tej akcji zostaje nam praktycznie dobicie przeciwnika.



***SPEAR***
http://i44.servimg.com/u/f44/12/14/88/44/edge-s10.gif
Ranga techniki: B
Czas nauki: 10h
Technika polega na uderzeniu przeciwnika barkiem w brzuch z dużą prędkością. Atak jest wyprowadzany praktycznie znikąd. Ten atak łamie żebra przeciwnika co ogranicza mu nieco ruch. Jeżeli przeciwnik jest już u krańcu swych sił może to być nawet akcja kończąca.



***SWEET CHIN MUSIC***
http://shawnmichaels974.s.h.pic.centerblog.net/7fa8de33.gif
Ranga techniki: A
Czas nauki: 15h
Jest to zwykłe kopnięcie jednak jest ono tak precyzyjne że cios ląduje idealnie na szczęce przeciwnika nokautując go. Atak jest wyprowadzany praktycznie z niczego.



***ROCK BOTTOM***
http://gifsoup.com/webroot/animatedgifs6/2275932_o.gif
Ranga techniki: B
Czas nauki: 10h
Dynamiczna akcja polegająca na złapaniu przeciwnika za ramię, uniesieniu go i rzutem prosto w ziemię. Technika może poważnie uszkodzić naszego przeciwnika.



***ZIG-ZAG***
http://wweneveldo.ucoz.hu/_si/0/11904495.gif
Ranga techniki: A
Czas nauki: 15h
Technika używana jedynie gdy przeciwnik stoi do nas plecami wtedy wskakujemy mu na kark i z całą masą ciałą obalamy na ziemię łamiąc kark.

Ostatnio edytowany przez Fox (18-11-2017 18:27:16)


http://i45.tinypic.com/4vr02r.png
http://i41.tinypic.com/mil3zd.png

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Kietrz BetónovĂŠ Ĺžumpy Martin przegrywanie kaset vhs warszawa wellness spa hotel Ciechocinek pochemu ne zahodit