Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 11-07-2012 15:01:38

Esen

https://i.imgur.com/oAqsbnN.jpg

Zarejestrowany: 10-07-2012
Posty: 59
Punktów :   

Własne - Esen

Katon: Bōru no Ribaundo
Ranga techniki: C
Czas nauki: 13h
Opis: Ninja zbiera chakrę w dłoni dzięki czemu powstaje kula ognia wielkości Rasengana, następnie shinobi unosi rękę wysoko do góry. Wtedy też po skupieniu się nad odpowiednim przeciwnikiem kula leci do niego (szybkość kuli to 5-6), jeśli w niego trafi wywołuje poparzenia I stopnia i odbija się w pobliską istotę żywą (czyli też rośliny i zwierzęta), zasięg techniki wynosi 20m, a po odbiciu organizm żywy musi być w odległości max 5m.


Hiesen Bunshin no Jutsu
Ranga techniki: B
Czas nauki: 20h (Wymagane: Kage Bunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika działa tylko jeśli na polu walki są płomienie. Użytkownik tej techniki, aby zaoszczędzić chakrę tworzy klony z ognia, wykorzystując tylko cząstkę energii, aby uformować klona, a nie tworzyć go od zera.

Katon: Hi Pistoru
Ranga techniki: C
Czas nauki: 14h
Opis techniki: Katon: Hi Pistoru to nic innego jak "płomienny pistolet". Wystarczy tylko skumulować chakrę Katonu w palcu wskazującym, tak aby stanął on w płomieniach. Następnym krokiem jest nic innego jak wystrzelenie ognistego pocisku w stronę wroga. Na początku technika ma duży rozrzut, ale z czasem celność poprawia się. Wykwalifikowany ninja potrafi trafić muchę z 50m nie zabijając jej. Technika ta przydaje się też na krótkie dystanse, gdzie sprytniejsi ninja wykorzystają luki przeciwnika, aby trafić go np w serce. Jedną z wad tej techniki jest możliwość poparzenia się, o ile korzystamy z techniki zbyt często.

SanShun
Ranga techniki: C
Czas nauki: 17h (Wymagane: Shunshin no Jutsu)
Opis techniki: Technika bazująca na Shunshin no Jutsu, osoba wykonująca tą technikę niesamowicie przyspiesza. Wroga postać widzi jakoby shinobi podwoił się i atakuje z dwóch stron szybkim atakiem z shunshinem, ale są to jedynie iluzje. Ten prawdziwy ninja leci po prostej i atakuje frontalnie nic nie spodziewającego się wroga. Do wychwycenia tej iluzji potrzebny jest duży refleks/Sharingan/bądź mocna technika odbijająca GenJutsu.

Katon: HiChi
Ranga: D
Czas nauki: 8h
Opis: Technika jest stosunkowo prostą, lecz bardzo przydatną techniką. Za pomocą chakry podgrzewamy swoje ciało, tak aby w zimnych miejscach (pokroju Syberii) nie zamarznąć. Technika ta pozwala nam przetrwać na zimnych ziemiach bez odpowiedniego ubioru.

Katon: Dai Tsubasa
Ranga: B
Czas nauki: 2 dni
Opis: Shinobiemu od pleców zaczynają odrastać ogniste skrzydła, nie służą one do latania, lecz do ataku. Kiedy "machniemy" naszymi skrzydłami na wprost nas wylecą małe, ogniste pióra, które mogą co najwyżej wywołać poparzenia II stopnia. Technika pobiera średnią ilość chakry, zasięg tej techniki to 30m.

Katon: HiKen
Ranga: C
Czas nauki: 20h
Opis: Ninja zbiera chakrę w mieczu, a następnie uderza nim w ziemię. Po 0,1 sekundy ogień leci 20m w linii prostej spalając wszystko na swojej drodze.

Ostatnio edytowany przez Esen (12-07-2012 16:05:57)


Karta Postaci

Pounkty Misji: 40

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Szamba betonowe Jelcz-Laskowice Chropyně čerpací jímky przegrywanie kaset vhs warszawa przegrywanie kaset vhs. wellness spa hotel Ciechocinek pochemu ne zahodit