Naruto Club

Przeżyj wielką przygodę w świecie Shinobi! Dołącz do nas już dziś!

Ogłoszenie

1 Zgodnie z ustawą z dnia 04.02.1994 o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.) forum i cała jego zawartość podlega ochronie praw autorskich ˆ
2 Zaszła zmiana odnośnie poziomów chakry. Od teraz są limity, których nie da się przekroczyć bez wspomagaczy (10 000 chakry), a także odpowiednie poziomy chakry niosą za sobą pewne efekty.
3 Miejcie oko na SPRAWY ADMINISTRACYJNE!
4 Od tej pory Akademia Ninja jest zamknięta dla graczy. Zaczynamy grę od Genina. (Akademia działa dla NPC)

#1 11-07-2012 10:33:08

 Yoshi Hyuuga

https://i.imgur.com/M1nsQBh.jpg

3661734
Skąd: Polska
Zarejestrowany: 17-02-2011
Posty: 583
Punktów :   
Wiek: 13
Oczy/Włosy: Białe, Byakugan/Czarne
Grupa Krwi: AB
Wzrost/Waga: 182/61

Poradnik: Gra na NarutoClub

W tym poradniku mam zamiar pomóc wszystkim początkującym Ninja zacząć grę na naszym forum, oraz pokazać wszystkie potrzebne rzeczy

1. Karta Postaci, Sygnatura.

Karta postaci jest podstawą gry. Bez niej nasza postać nie istnieje, więc nie możemy grać. Jak napisać Kartę Postaci? Wszystko znajdziesz tutaj. Oprócz Karty Postaci, można jeszcze zrobić sobie sygnaturę, lub poprosić o nią administratora. Jeżeli nie chcesz wstawiać do sygnatury technik, możesz wstawić tam banner lub usebar, albo ewentualnie zostawić ją pustą. Pamiętaj, że w twojej sygnaturze MUSI znajdować się odnośnik do Karty Postaci!

2. Jutsu, umiejętności.

Każdemu graczowi przysługuje na start wybór 4 technik od rangi D do rangi C. Techniki te muszą być powiązane z Twoją naturą chakry (Jeżeli twoja natura to Suiton, nie możesz wybrać jutsu Katona). Jeżeli dane Jutsu nie wykorzystuje żadnej natury chakry, możesz je wybrać. Podobnie jest z technikami klanowymi, jeżeli nie przynależysz do danego klanu, nie możesz kupować, uczyć się ani używać jutsu tego klanu. Ilość technik jakich możemy się nauczyć jest określana według rangi:

GENIN
- Ma na początek 4 techniki (rangi D, lub C) do wyboru
- Może uczyć się technik od D do B
CHUUNIN
- Wraz z awansem dostaje 2 techniki (rangi D, C lub B) do wyboru
- Może uczyć się technik od D do A
JOUNIN
- Wraz z awansem dostaje 2 techniki (rangi D, C, B lub A[1]) do wyboru
- Może uczyć się technik od D do S
SPECJALNY JOUNIN
- Wraz z awansem dostaje 2 techniki (rangi D, C, B lub A) do wyboru
- Może uczyć się technik od D do S
KAGE
- Wraz z awansem dostaje 2 techniki (rangi D, C, B, A lub S [1]) do wyboru
- Może uczyć się technik od D do S.


Możesz również wymyślić własne jutsu i wpisać je tutaj, a jeżeli Administracja je zaakceptuje, możesz się go nauczyć. W nauce technik lub umiejętności może nam pomóc nasz Sensei. Jeżeli drugi gracz (Nie NPC!) zdecyduje się nauczyć nas jakiejś techniki, jej wymagany czas nauki spada o 50%. Żeby nauczyć się jutsu lub umiejętności z Sensei, musi on je posiadać. Więcej dowiecie się w tym temacie. Jutsu kupujemy za PJ. Za każdą misję lub walkę dostajemy Punkty Jutsu, a potem możemy za nie kupić techniki. Koszt jutsu oraz wynagrodzenia w PJ znajdziesz tu.

3. Statystyki.

W każdej Karcie postaci powinien się znajdować taki wpis:

Siła - (Wpływa na siłę ciosów wręcz i bronią białą)
Zręczność - (Wpływa na zdolność uników i celność w broniach miotanych itp.)
Szybkość - (Wpływa na szybkość poruszania się, uników oraz ataków)
Energia - (Wpływa na długość walk, innymi słowy jest to ogólna kondycja)
Inteligencja - (Wpływa na czas reakcji, zdolność przewidywania ruchów i rozpoznanie terenu)
Ninjutsu -  (Czynnik odpowiadający za siłę, szybkość i zdolność wykonywania Ninjutsu)
Genjutsu - (Czynnik odpowiadający za siłę, czas i zdolność utrzymywania iluzji Genjutsu)
Taijutsu - (Czynnik odpowiadający za umiejętność walki wręcz)
Fuuinjutsu - (Czynnik odpowiadający za siłę i zdolność wykonywania technik pieczętujących)
Kuchiyose - (Czynnik wpływający na szybkość i zdolność przyzywania)
Dansoujutsu - (Czynnik odpowiadający za szybkość oraz odległość technik przemieszczania się)
Kekkei Genkai - (Czynnik określający poziom rozwinięcia naszego KG i siły jego)
Miecznictwo - (Czynnik wpływający na umiejętność walki bronią białą)
Posługiwanie się przyrządami - (Czynnik odpowiadający za umiejętność wykorzystania i posługiwania się przyrządami typu: kunai, shuriken, senbon, metalowa linka itd.)


Statystyki trenujemy zawsze. Na każdej misji, treningu w domu lub w lesie, walce treningowej lub w podróżach. Jeżeli w misji używamy bardzo dużo przyrządów, możemy sobie podnieść o 1, ale z rozsądkiem! Jeżeli użyjemy raz czy dwa kunaia, nie podnosi nam to statystyk. W sile i szybkości znacznie pomagają nam ciężarki, ale też nie można przesadzić. Jeżeli wybierzemy jednak ciężki trening, rozwijamy je w ten sposób:
By opanować poziom 2 trzeba trenować 1 dzień
3 - 3dni
4 - 5dni
5 - 7dni
6 - 9dni
7 - 11dni
8 - 13dni
9 - 16dni
10 - 18dni
Czyli łącznie po 82 godzinach treningu możemy się cieszyć 10 poziomem danej statystyki

4. Chakra, Kekkei Genkai.

Każdy ninja ma na początku 700 chakry. Może rozwinąć ją podczas treningu (3h treningu=100chakry), lub dostać z awansem. Im więcej mamy chakry, tym więcej technik możemy wykonywać w walkach i misjach, a także są one mocniejsze.

***PRACE NAD PORADNIKIEM***

Offline

 
Kunai

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Hotels Forster Fisterra Проживание Писпорт purplehandgang ciechocinek hotel spa previdenciamulher