Danshingu seishinbyo Styl jest dość nietypowy, polega on na unikaniu ciosów poprzez wyginanie się na różne strony, użytkownik wydaje się wtedy nie posiadać kręgosłupa jednak nadal nie potrafi obrócić się o 360 stopni z nogami przytwierdzonymi do ziemi, styl ten łączy obronę i szybki atak w jednej technice czego dobrym przykładem jest technika Kataparuto. Największą wadą jest tu podatność na ciosy przeciwników - jedno silniejsze trafienie w użytkownika korzystającego ze stylu potrafi go w jednej chwili powalić na ziemię.
Zalety: Szybkość, Zwinność Wady: Wytrzymałość, Obrona Dla kogo: Zwinnych Shinobi potrafiących świetnie wyginać swoje ciało Trening: Rozwijanie zdolności motorycznych z naciskiem na zwinność
Ranga Stylu: B Czas Nauki: 10 Dni
Techniki
Kataparuto Ranga Techniki: C Czas Nauki: 6 H Użytkownik unika ciosu wycelowanego w górne partie ciała poprzez szybkie wygięcie się do tyłu, wygięcie jest na tyle zaawansowane, że użytkownik w tej pozycji dotyka ziemi czubkiem głowy, później gdy już przeciwnik wycofa rękę, lub inną część ciała/broń którą uderzał, użytkownik szybko prostuje się i wygina do przodu uderzając przy tym przeciwnika z głowy w głowę, poprzez rozpędzenie się atak zadawany jest z nieco większą siłą niż normalne uderzenie.
Gunshuku Ranga Techniki: C Czas Nauki: 11 H Użytkownik unika ciosu wykonanego w nogi za pomocą broni typu miecz/kosa poprzez wyskoczenie do góry i wykonanie przewrotu w przód, gdy już znajduje się głową do ziemi to ląduje na rękach, ręce układa na ostrzu jednak w taki sposób aby się nie przeciąć, po wykonaniu wyżej wymienionych czynności broń przeciwnika zostaje przyszpilona do ziemi. Walczący przechyle się wtedy nieco w stronę przeciwnika z nogami zgiętymi w kolanach i tym samym kopie go w twarz, technika ma na celu uderzenie tyle razy aby przeciwnik puścił broń, wtedy użytkownik staje z gracją na nogach i bronią w przeciwnika w rękach.
Riru Ranga Techniki: C Czas Nauki: 5 H Użytkownik tym razem nie unika ciosu a atakuje poprzez wygięcie się do przodu, niby nic szczególnego, ale wtedy szybko kładzie on ręce na nogi i przenosi się do pozycji stania na rękach, nie zwlekając ani chwili przechyla nogi w stronę przeciwnika aby położyć nogi na jego twarzy, wtedy też przechyla się na tyle mocno w jego stronę aby siłą przewrócić go na ziemię i wylądować stopami na jego twarzy.
Kataparutoriru Ranga Techniki: B Czas Nauki: 11 H Nic innego niż połączenie techniki Kataparuto i Riru - użytkownik unika ciosu poprzez wychylenie się do tyłu a następnie przechyla się do przodu by zaatakować z głowy, gdy przeciwnik się oddali użytkownik nie zwleka i tak jak w technice Riru przenosi się do stania na rękach by przygnieść głowę przeciwnika do ziemi za pomocą swych nóg.
|