Rozwinięcie Kekkei Genkai
Kagura Shingan(II poziom)
Na tym poziomie użytkownik tego KG nie musi skupiać się jak na pierwszym poziomie na wyczuciu chakry, ukryciu jej lub ukrycia chakry kogoś innego. Użytkownik tego poziomu doskonale dostrzega wszystkie nawet najmniejsze zmiany chakry przeciwnika. Dodatkowo telepatia na tym poziomie pozwala nie tylko na rozmowę lecz również na czytanie w myślach przeciwnika lecz odległość nie może być większa niż 10m. Wyczuwanie chakry wzrasta do 5 km.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Umiejętność
Nazwa umiejętności: Dainyū Hiraishin
Opis: Umiejętność a raczej mistrzowskie opanowanie techniki "Latającego Boga piorunów". Daje nam możliwość na podmianę miejscem użytkownika z oznaczonym przedmiotem/rzeczą przykładowo z kunie'e - w miejscu gdzie przebywał użytkownik pojawia się naznaczony kunai i na odwrót. Podmiana miejscami może odbyć się tylko i wyłącznie z nieorganicznymi i nieożywionymi przedmiotami.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Ninjustu
Nazwa techniki: Kunai no Ame
Opis: Na początku techniki użytkownik wyrzuca w górę jednego kunai'a. Następnie składa kilka pieczęci i z nieba spada setka kunaiów leci praktycznie w każdą stronę oczywiście prócz miejsca w którym stoi użytkownik. Technika w przeciwieństwie do Kage shuriken no justu kunai pozostają na polu bitwy przez około godzinę a nie znikają od razu po upływie godziny kunai znikają.
Ranga techniki: B Czas nauki: 2 dni
Nazwa techniki: Chakra Nusumi Suru
Opis: Proste Justu oparte na Kagura Shingan po krótkiej koncentracji użytkownik może pobrać trochę chakry oponenta którą może wykorzystać do swoich własnych celów.
Ranga techniki: C Czas nauki: 24h
Nazwa techniki: Kage Kunai no Justu
Opis: Technika polegająca na tym samym co Kage Shuriken no Justu z tą różnica, że w tym przypadku to kunai kryty jest w swoim cieniu. Justu trochę trudniejsze do wykonania od swojego pierwowzoru ponieważ kunai jest znacznie mniejszy a co za tym idzie rzuca mniejszy cień i trudniej jest go ukryć.
Ranga techniki: C Czas nauki: 10h
Nazwa techniki: Kuchiyose: Yatai Kuzushi no Jutsu
Opis: Technika przyzwania wykorzystująca masę przyzwanego stworzenia do zmiażdżenia przeciwnika.Użytkownik wykonując te same pieczęci co w standardowym Kuchiyose no Jutsu przywołuje summona kilkanaście metrów nad przeciwnikiem ten dzięki swojej masie nabiera dużej prędkości i miażdży przeciwnika/przeciwników. Zasięg techniki to 50m. Technika dobrze sprawdza się w celu unieruchomienia innego summona lub gdy przeciwnik jest unieruchomiony. Wystarczająco szybki przeciwnik(szybkość > 100) jest w stanie uniknąć techniki bez większego problemu.
Ranga techniki: A Czas nauki: 2 dni
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fuuton
Nazwa techniki: Nagai Rasengan
Opis:Technika bazująca na Rasenganie. Użytkownik tworzy w dłoni kule chakry i tworzy dookoła niej obwódkę z Chakry Fuuton(dalej jest okrągły). Dzięki Chakrze fuuton użytkownik może wystrzelić kulę z wielką prędkością w przeciwnika zadając obrażenia trochę większe niż zwykły Rasengan Wymaga: Rasengan, Natura chakry Fuuton
Ranga techniki: A Czas nauki: 4 dni
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Fuuinjustu
Nazwa techniki: Fuuin Kekkai
Opis: Jest to justu pieczętujące polegające na zapieczętowanie jakiegoś pomieszczenia założenia tzw bariery która jest niesamowicie wytrzymała i może utrzymywać się bardzo długi czas. Jedyny sposób na zniszczenie bariery jest znalezienie pieczęci i uderzenie silnym justu które koncentruje się w jednym punkcie(np. Rasengan, Chidorii). Znalezienie pieczęci nie jest takie proste ponieważ pieczęć jest nie widoczna mogą tego dokonać użytkownicy Doujustu lub sensorycy. Wada justu jest to, że pieczętowane pomieszczenie nie może być zbyt duże.
Ranga techniki: B Czas nauki: 24h
Nazwa techniki: Fuuin Koui
Opis: Kolejne justu pieczętujące. Przed wykonaniem techniki należy przygotować specjalny zwój z naniesioną inskrypcją. Owa inskrypcja jest w stanie zapieczętować praktycznie każde justu skierowanie w użytkownika wystarczy rozwinąć zwój i wypowiedzieć "Fuuin Koui" i automatycznie pieczęć na zwoju zaczyna absorbować technikę. Chakra zależy od tego ile chakry włożył przeciwnik w wykonanie techniki, jeżeli będzie zbyt duża pieczętowanie nie uda się.
Ranga techniki: A Czas nauki: 1,5 dnia
Nazwa techniki: Fuuin Nankan
Opis: Fuuin Nankan jest techniką pieczętującą. Przed wykonaniem techniki należy przygotować 4 specjalne notki które rozkładamy tak oby utworzyły one kwadrat nie większy niż 50m x50m). Następnie wykonujemy 5 pieczęci i między notkami pojawia się sześcienna bariera(koloru fioletowego:>) której nie sposób zniszczyć od środka jedynym sposobem na ucieczkę jest odklejenie jednej z notek przez osobę która jest na zewnątrz. Będąc zamknięty w tej klatce na zewnątrz nie wydziela się nasza chakra więc sensorycy ani użytkownicy Doujustu nie będą mogli wyczuć osoby pod barierą.
Ranga techniki: A Czas nauki: 3 dni
Nazwa techniki: Keiyaku Fuuin
Opis: Technika pieczętująca nakładana bezpośrednio na przeciwnika. Gdy w momencie nałożenia pieczęci oponent miał przyzwanego summona, nałożył na kogoś lub coś(np. pomieszczenie) Fuuinjutu(w przypadku Fuuinjustu zadziała jedynie na techniki które wymagają żywotności osoby nakładającej pieczęć przykładowo Tenrou,Fuuin Houdou,Fuuin Fuzui) lub trzymał kogoś w Genjustu pieczęć powoduje zerwanie "łączności" miedzy nim a jego technikami. Czyli Summon znika, nałożone pieczęci znikają, osoba zostaje wyrwana z Gejustu(dla jego technik/summonów jest tak jakby zginął). Pieczęć w żaden sposób nie wpływa na chakrę oponenta tylko przez jakiś czas (od 3 do 5 tur) nie może użyć tych technik na tych samych osobach, przedmiotach itd.
Ranga techniki: A Czas nauki: 3 dni
Nazwa techniki: Fuuin Kami Hakai
Opis: Jest to ostateczne FuuinJustu klanu Uzumaki składające się z dwóch etapów. Etap I: Po wykonaniu dziesięciu pieczęci za wykonującym justu pojawia się wieka urna która pochłania chakrę przeciwnika. Warunkiem pobrania chakry jest iż przeciwnik nie może się ruszać(trzeba go pozbawić przytomności albo jakoś unieruchomić). Można pochłonąć nieograniczoną ilość chakry. Genin: 700 Chunin: 1000 Jounin: 1500 Etap II: Gdy zbierzemy przynajmniej 30tys Chakry możemy przywołać wielką postać "Kami Hakai"(Bóg ziszczenia) który jest wyposażony w "Tengu no Uchiwa"- mityczny wachlarz który jednym machnięciem wywoływał ogromny huragan(5tys Chakry siłą ataku jest FUUTON: DAITOPPA tylko na dużą skale podmuch zmiata domy i drzewa) oraz wielki Młot który powoduje ogromne zniszczenia przy każdym uderzeniu(Jednorazowe uderzenie- 3 tys Chakry. Uderzenie bez problemu zmiażdży człoweika dodatkowo podłoże zostaje zniszczone ja w przypadku Guwan ).30 tys Chakry wystarcza na 4 tury ( 60 tys Chakry 8 tur itd.) walki po tym czasie Bóg Zniszczenia znika i zabiera połowę naszej chakry oraz technika jest bardzo męcząca po zakończeniu traci się przytomność lub umiera z wycieńczenia(jeżeli utrzymanie techniki będzie zbyt długie).
Ranga techniki: S Czas nauki: 20 dni
Nazwa techniki: Fuuin Kotei
Opis: Jedna z potężniejszych i bardziej przydatnych technik pieczętujących.Technika jest ściśle związana z Fuuin Kami Hakai a dokładniej z pierwszym jej etapem a mianowicie "urną" przechowującą chakrę przeciwników oraz Kagura Shingan dzięki któremu doskonale kontrolujemy przepływ swojej chakry. Fuuinjustu nakładane jest na użytkownika które łączy się bezpośrednio z jego układem chakry. W momencie gdy użytkownik łapany jest w Genjustu(zaburza się przepływ chakry) pieczęć automatycznie się uruchamia pobierając zebraną przedtem za pomocą Fuuin Kami Hakai chakrę do naszego obiegu chakry wyzwalając nas z Genjustu. Działa to na takiej samej zasadzie jak w przypadku gdy nasz towarzysz wprowadza część swojej chakry do naszego obiegu aby wyrwać nas z Genjustu lub posiadając Bijuu który robi dokładnie to samo ponieważ chakra zgromadzona w urnie nie należy do nas tylko do osób od których ją pobraliśmy. Bez względu na rangę Genjustu w której jesteśmy złapani(oczywiście przy wysokiej odporności psychicznej nie musimy obawiać się Genjustu rangi D/C) pieczęć pobierać będzie stałą wartość 5000 chaky - jest to spory koszt jednak daje nam obronę przed Genjustu nawet ragi S(za wyjątkiem tych genjutsu, które mają pewne zasady jak Izanami dla przykładu) W skrócie: do momentu gdy posiadamy zgromadzoną chakrę w urnie jesteśmy odporni na działanie Genjustu.
Wymagania: Znajomość Fuuin Kami Hakai, Kagura Shingan
Ranga techniki: S Czas nauki: 15 dni
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Broń specjalna
Hiraishin Kunai
Opis: Różnią się od standardowych kunai wyglądem - posiadają trzy ostrza i grubszy uchwyt na którym znajduje się pieczęć Hiraishin no Justu. Ponadto są znacznie cięższe - co zwiększa stabilność ich lotu a co za tym idzie precyzję - i nieco dłuższe niż zwyczajny kunai. Wykonane są z niezwykle ostrego i wytrzymałego stopu metalu(jak na zdjęciu powyżej) dodatkowo są idealnie wyważone. Ilość: 50 szt.
|